Két és fél év alatt romlott a vásárlók elégedettsége autóikkal, derült ki a J. D. Power jármű-megbízhatósági felmérésből, amelyet a Vezess ismertetett. Míg 2023-ban 100 autónként átlagosan 190 meghibásodást jelentettek a felhasználók, idén ez az arány már 194 volt. A lap szerint optimizmusra ad okot viszont, hogy a most vizsgált autók a Covid-világjárvány idején készültek, azaz jó eséllyel átmeneti visszaesésről beszélhetünk.
A J. D. Power VDS-felmérés (Vehicle Dependability Study) kilenc fő kategóriában összesen 184 konkrét problémára kérdez rá a felhasználóknál, és idén ismét a multimédiás, navigációs, online kommunikációs feladatokat kiszolgáló rendszerek bizonyultak a legkritikusabbnak. A vezetőtámogató funkciók sem bizonyulnak felhasználóbarátnak. A 30595 válaszadótól beérkezett adatok arról tanúskodnak, a riasztások és figyelmeztetések több éves használat után is idegesítik az ügyfeleket, amiben vélhetően a rendszerek pontatlansága is szerepet játszhat.