Fellélegezhet Zelenszkij: meg sem állt Kijevig a német vezérkari főnök, hogy közölje vele a jó hírt

Olekszandr Szirszkij, az ukrán fegyveres erők főparancsnoka ismertette a tárgyalás részleteit.

Hiány van az alkatrészből, egyre kevesebb gép repül, és a biztonság is fogyóeszköznek számít.
Mintha mi sem történt volna, úgy repkednek belföldön az orosz légitársaságok járatai, de ez a felszín, a mélyben súlyos problémát húzódnak meg – írja a Világgazdaság. A portál szerint az üzemeltetőknek most a nemzetközileg elfogadott ellenőrzési standardokkal sem kell foglalkozniuk, ahogy a lízingelt gépek után sem kell a bérleti díjakat kifizetniük, mivel sajátos értelmezésük szerint a nyugati szankciók ez alól felmentést adnak a számukra. Sőt,
így azok már orosz földön regisztrált gépként folytathatták légügyi pályafutásukat. Leszámítva azt, hogy a fenntartásukhoz, karbantartásukhoz szükséges alkatrészek hivatalos beszerzési forrásai a szankciók miatt elapadtak, s a biztonságos repüléshez elengedhetetlen rendszeres szoftverfrissítésekhez sem juthatnak hozzá.
amelyek még számos nemzetközi kártérítési pernek lesznek alanyai. A Cirium piacelemző cég adatai szerint az egy évvel ezelőtt még 544 Airbus és Boeing állt az orosz utasok rendelkezésére, számuk mára 467-re csökkent.
Nyitókép: YouTube