Itt a sörös-terv: a Budweiser gyártója izraeli kiberközpontot hoz létre

2019. június 19. 12:13

Megelégelte az Anheuser-Busch InBev a folyamatos hackertámadásokat.

2019. június 19. 12:13

Túl sok hackertámadás érte, ezért izraeli szakemberek segítségét kéri az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) – derül ki a NoCamels írásából, amit a Neokohn szemlézett. A belga székhelyű cég sörgyártása a világpiac 25 százalékát teszi ki jelenleg, és csaknem 400 márka – köztük a Budweiser, Corona, Becks és Stella Artois – is hozzájuk kötődik.

A Neokohn cikkében az olvasható, hogy a kategóriájában piacvezető cég egyik vezetője elmondta: nagyon sok kibertámadással kellett szembenézniük a múltban – és nemcsak kisebb zavarok keletkeztek, hanem komoly anyagi célú hackertámadások is érték a vállalatot. Luis Veronesi szerint az új izraeli egység célja lenne, hogy elemezze és megelőzze a lehetséges támadásokat a jövőben.

A szakember elárulta azt is a Neokohn írása szerint, hogy március óta keresnek partnereket a munkához, és előfordulhat, hogy száz alkalmazott is helyet kap majd az új  központban, valamint más területeken is együttműködést kezdeményeznek, hogy izraeli szakemberektől tanuljanak – például agrár- és ételtechnológiai területeken.

Összesen 5 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
zöldalma
2019. június 20. 11:27
hát ez nem összerszerelő üzem lesz...
I_Isti
2019. június 19. 12:28
Upsz! Ha egy ekkora cég hajlandó sok-sok pénzt áldozni a kibervédelemre, akkor az azt jelenti, hogy már nagyom mélyen megszívták legalább néhányszor, és ez fájt nekik. Méghozzá nagyon kellett hogy fájjon, hogy ha nem elégszenek meg egy néhány etikus hacker alkalmazásával, hanem a legzsírpofibbakhoz fordulnak...
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!