Négy pontot emelnék ki, amelyekből az első az egészségügyi intézmények felújításának folytatása illetve befejezése. A második az útfelújítás, hiszen a Fővárosi Önkormányzat kezelésében lévő utakon lassan már életveszélyes közlekedni, szépen mutatja ezt például a népligeti felüljáró állapota. Tarlós István és György István idején elindultak a felújítások, de az elmúlt két évben abbamaradtak. Pedig rekonstrukcióra szorul az Üllői út, az Ady Endre út, a Gyakorló utca, a Sibrik Miklós út, a Maglódi út és még sorolhatnánk. Ezekre kormányzati támogatást kell szereznünk, mert
a legtöbb problémás útszakasz fejlesztése Karácsony Gergelyék feladata lenne, de nyilvánvalóan képtelen rá.
A harmadik pillér a közrend és közbiztonság erősítése. Kőbányán tíz év alatt hatodára csökkent a bűncselekmények aránya, ahogy Kispesten is sokat javult a helyzet. A térfigyelő kamerarendszer bővítése és a kerületi kapitányságok lehetőségeinek fejlesztése is a céljaim közé tartozik. Ha a baloldal kampányol a közbiztonsággal, emlékeztetni kell őket: ők hagyták ránk a rettenetes viszonyokat, utánuk „takarítunk” tizenkét éve. A negyedik pedig a Kispesti Piac helyzetének rendezése, hiszen mindenki látja, hogy használhatatlan állapotban van. Az ott élők bevonásával el kell indítani egy tervezési folyamatot és vagy felújítani az épületet vagy újat építeni helyette. Természetesen mindezek mellett az eddig elért országos eredmények, mint a rezsicsökkentést, az adócsökkentést, a családtámogatási rendszer, a fiatalok adómentességének megtartását és Magyarország határainak megvédését a kerítés megtartásával, mind-mind vállalom az itt élők létbiztonsága érdekében. A választás legfontosabb tétje, hogy ezeket az eredmények megmaradnak-e.
DK-s ellenfele már a parlamentben is felszólalt a Galvani híd megépítése ellen, mondván, hogy ha megvalósul a beruházás, akkor hatalmas forgalom zúdulna Kőbányára és Kispestre.
A Népligeti felüljáróról kitiltották a 12 tonna fölötti járműveket és feltettem a kérdést, hogy mi történik, ha ezt a személygépkocsikkal is megteszik majd? Mert ha a felüljáró kiesik, abból még több dugó lesz, aminek Kispest és Kőbánya fogja meginni a levét. Ha valami csökkenthetné ezt a terhelést, akkor az a Galvani-híd. Arató Gergely nem vette a fáradtságot, hogy tájékozódjon arról, hogy a híd által okozott forgalomnövekedés kezelésére már megvannak a tervek, amelyeket egyébként már a Kőbányai és a Kispesti Önkormányzat testülete is megtárgyalt. El kell mondanunk azonban, hogy