A videó egyelőre elérhető a legnépszerűbb megosztón, hivatalos reakciót pedig nem kaptak a szerkesztőségtől. Faragó Renáta azt mondja, telefonos érdeklődésükkor arra kérték őket, levélben keressék fel Várbíró Péter főszerkesztőt, leveleikre azonban nem kapnak választ.
A kampányt addig folytatják, amíg nem okoz érezhető nehézséget a lapnak. Ebből az esetből sokaknak kell tanulniuk – hangsúlyozza a kampányfelelős.
Máris kínos
Eközben az érintett internetes portál máris anyagi veszteséget könyvelhet el. A Hetek írta meg, hogy az Electrolux kiszáll a műsor támogatásából és többé nem működik együtt a stábbal. Sőt, a skandináv cég a már bemutatott, botrányosra sikerült adásból is kiveteti logóját és elhatárolódik Wahorn András kijelentéseitől, mivel „az minden szempontból ellenkezője annak, amit az Electrolux vállalati értékeiben, hitvallásában képvisel”.
A Hetek is indított egyébként saját kezdeményezést az ügyben: a lap arra kéri olvasóit, hogy a műsort, mivel a pedofíliát és a gyermekek elleni abúzust mentegeti, jelentsék a tartalomszolgáltatónak és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnak.