Támadásba lendültek a németek: mindent elkövetnek, hogy megakadályozzák Trump és Orbán szövetségét
A német CDU EP-képviselője szerint meg kell akadályozni, hogy Trump szemében a magyar miniszterelnök legyen „Mr. Európa”.
Mi az állás a Twitteren és az Instagramon az Egyesült Államok elnökválasztása kapcsán? Tudja-e tartani a tempót az egyre erősödő kampányban a két elnökjelölt kampánystábja? A Digitális Kutatások Intézete ennek járt utána.
Mint a portál elemzője fogalmaz: ugyan Biden-nek 2 millióval lett több követője szeptember eleje óta Twitteren, még 11,4 millió követő sem volt elég ahhoz, hogy utolérje a 87,3 millió követővel rendelkező Trump-ot. Mint írják, a követők számát tekintve
Az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy igen nagy a valószínűsége annak, hogy a regnáló elnököt sokkal többen követik a világ minden tájáról, mint Demokrata kihívóját, annak ellenére, hogy korábban Obama alelnöke is volt, így számára sem lehet ismeretlen a nemzetközi terep. Így ez az adat némileg torzíthat, de az arányok – a nyolcszoros előny – jól mutatják mégis, kinek erősebb a digitális jelenléte.
Bejegyzések és like-ok
A közösségi médiában tett bejegyzésekre adott like-ok és egyéb interakciók tekintetében is tetemes előnye van a regnáló amerikai elnöknek. Trump októberben (22-ig) naponta átlagban 41-et tweetel, 23 alkalommal posztol a Facebookra és 2,8 alkalommal az Instagramra. Ezzel szemben Biden mindösszesen átlag napi 16-szor posztol a Twitterre, 11 alkalommal a Facebook követőinek készít tartalmat és 4,7 alkalommal pedig az Instagramra készít képes tartalmat. Biden összes napi közösségi média aktivitása a felét sem teszi ki Trump Twitter aktivitásának. Az elnök a három nagy közösségi platformra átlagban napi 67 tartalmat készített eddig októberben, míg Biden csapata 31,7-et, azaz Biden közel 50%-kal kevesebb tartalmat készít mint Trump.
A Digitális Kutatások Intézete teljes elemzését ide kattintva olvashatja.
Címlapkép: digitaliskutatasok.hu