annak ellenére, hogy két komolyabb kihívója van. Ő az egyedüli, aki nem a régi városvezetéshez köthető, és ő az egyedüli, aki reális megoldásokat tud kínálni a város problémáira. Igazából ez hajt engem is. A kopogtatós beszélgetések alatt, amiket a marosvásárhelyiekkel folytatunk, az első üzenet, amit az emberek átadnak, hogy nagyon rossz már a helyzet Vásárhelyen. Teljesen mélyponton van a város, és úgy gondolom, hogy a mi feladatunk az, hogy ebből a mélypontból kilendítsük. A változás szándéka hajt, hogy egy olyan rendszert alakítsunk ki, amely maradásra bíztatja a fiatalokat.
Mennyire sikerült a mostani kampánnyal a fiatalokat is megnyerni, elérni?
A visszajelzések jók. Nyilván nehéz a 21. században a fiatalokat meggyőzni arról, hogy menjenek el szavazni, mert az iskolából hiányzik a rendes társadalmi nevelés. A fiatalok nem tudják, miért fontos és elengedhetetlen, hogy az urnákhoz járuljanak. De én úgy érzem, hogy Soós Zoltán kampánya kifejezetten fiatalos jellegű és modern kampány. Azt a visszajelzést kapom, hogy a fiatalokhoz eljut az üzenet, és értik, mit képviselünk. Ez nagyrészt annak köszönhető, hogy nagy hangsúlyt fektetünk az online kommunikációra. Sok olyan tartalmat próbálunk megosztani, ami kifejezetten a fiatalokat célozza.
Ezzel a fiatalos kampánnyal kimozdíthatóak a tizen- és huszonévesek a politikai passzivitásból?
Nemrég olvastam egy felmérést arról, hogy az erdélyi magyarok miként állnak a politikához. És az az igazság, hogy