Szép kis látlelet: a békemisszión gúnyolódik a brüsszeli lap
Egyszerű konzekvenciát vont le a Politico.
A nemzetközi luxustermékeket tulajdonló Arnault család is kinyitotta a pénztárcáját.
Az LVMH cégnév alatt luxustermékek egész sorát tulajdonló francia milliárdos Arnault család is bejelentette, hogy hozzájárulnak a Notre-Dame felújításához: 200 millió eurót ajánlanak fel e célra.
„Az Arnault család és az LVMH csoport szeretné kifejezni szolidaritását e nemzeti tragédia idején, és csatlakozik újjáépíteni e különleges katedrálist, amely Franciaország, a francia örökség és egység szimbóluma” – közölték.
Arnaulték többek között olyan márkák tulajdonosai, mint a Dom Pérignon, Hennessy, Moët & Chandon, Dior, Givenchy, Louis Vuitton, TAG Heuer és a Bulgari.
Az LVMH cégnek 2017-ben 42 milliárd eurós forgalma volt.
Korábban a Gucci-tulajdonos Pinault család jelentette be, hogy 100 millió euróval támogatják az újjáépítést.