Tények: Újabb problémára derült fény a Big Bus buszaival kapcsolatban

2018. június 10. 13:23

A Tények stábja újabb problémákat talált a városnéző buszhálózat működésében.

2018. június 10. 13:23

Újabb visszásságokat talált a Big Bus autóbuszaival kapcsolatban egy, a neve elhallgatását kérő sofőrre hivatkozva a Tények stábja. A sofőrök valószínűleg nem mernek erről szólni a főnökeiknek, mert félnek.

A Tények által megkérdezett közlekedési jogász is megerősítette, hogy például kopott, barázdátlan gumikkal közlekedni „fokozottan balesetveszélyes" , hiszen sokkal rosszabb a megállás esetén a busz fékezhetősége, fennállhat a csúszásveszély, ami egy ekkora járműnél még nagyobb veszélyeket hordoz magában.

Elmondta azt is, hogy ebben az esetben a sofőrt és az üzemeltetőt is terheli a felelősség. Hiszen a jármű vezetője köteles a gumiabroncsok állapotát – a fékberendezés és kormánymű mellett – ellenőrizni mielőtt elindul. „Amennyiben a gumiabroncsok állapota olyan, nem vehet részt a közlekedésben a járművezető, az üzembentartó pedig köteles ezt megakadályozni, hogyha valaki ilyen gumiabroncsokkal akar a közlekedésben részt venni."

Mint azt a napokban a Zoom.hu nyomán megírtuk: a vállalat sok, hazánkban végzett tevékenységét a bécsi leányvállalatán keresztül bonyolíthatja le, és a lehetőség fordítva is fennállhat, valamint valószínűsíthetően a cég a hatályos jogszabályoktól teljesen eltérve öntörvényűleg, a londoni központ utasítására állapíthatja meg a napi valutaárfolyamot. 

Mindezek mellett a homályos tulajdonos szerkezet, az állítólagos valódi teljesítést nélkülöző számlák és pár napos tulajdonosi óriáskölcsönök mind arra engednek következtetni, hogy a Big Bus gazdálkodása nemcsak, hogy fenntarthatatlan, de törvényekbe is ütközhet.

 

Összesen 27 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Pelso j.
2018. június 10. 18:51
problémák, nahát. melyik fideszes pereputtynak kell a biznisz?
pesti051
2018. június 10. 16:11
Érdekes. Lehet, hogy tényleg úgy van, ahogy itt feltételezik, és egy hazai tőkés szemet vetett erre az üzletre. Tegyük fel, van az üzletnek évi 100 egység bevétele, amiből így "könyvelési trükkökkel" a külföldi cég 80 egységet adómentesen kivisz az országból, marad 20 egység (munkabér szja...formájában) EZ NEM LOPÁS. Viszont, ha a "csókos magyar" megszerzi az üzletet, és a 100 egységből így mondjuk 90 marad itthon, igaz, abból mondjuk 40 a csókosé, de még akkor is 50 egység maradt a "közkasszában". Viszont ez LOPÁS ! Jujj, jujj. Ha Johny, meg Hansi, vagy Jean viszi az egészet, azzal semmi gond, de, ha a szomszéd János, vagy Karcsi tollasodik belőle, akkor "dögöljön meg a szomszéd tehene is".
Lotti
2018. június 10. 14:51
A Nagy Busz ügy ! Régóta megy a küzdelem (a háttérben) ennek a piacnak a megszerzéséért. Kinek a TV-jében működik is a Tények című műsort előállító stáb ? A névtelen sofőr, meg a kopott gumi...... Ütősebb nincs ? Nem baj, így is eltakarítják akit el akarnak.
1288-as Soros zsoldos
2018. június 10. 14:23
Ajjjaj! A stróman úr tudtán kívül vett egy buszgyárat .
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!