Budapesten többet kaptunk, mint egy világeseményt
A Nemzetközi Atlétikai Szövetség elnöke, Sebastian Coe elárulta, mivel nyűgözték le a magyarok.
A Tények stábja újabb problémákat talált a városnéző buszhálózat működésében.
Újabb visszásságokat talált a Big Bus autóbuszaival kapcsolatban egy, a neve elhallgatását kérő sofőrre hivatkozva a Tények stábja. A sofőrök valószínűleg nem mernek erről szólni a főnökeiknek, mert félnek.
A Tények által megkérdezett közlekedési jogász is megerősítette, hogy például kopott, barázdátlan gumikkal közlekedni „fokozottan balesetveszélyes" , hiszen sokkal rosszabb a megállás esetén a busz fékezhetősége, fennállhat a csúszásveszély, ami egy ekkora járműnél még nagyobb veszélyeket hordoz magában.
Elmondta azt is, hogy ebben az esetben a sofőrt és az üzemeltetőt is terheli a felelősség. Hiszen a jármű vezetője köteles a gumiabroncsok állapotát – a fékberendezés és kormánymű mellett – ellenőrizni mielőtt elindul. „Amennyiben a gumiabroncsok állapota olyan, nem vehet részt a közlekedésben a járművezető, az üzembentartó pedig köteles ezt megakadályozni, hogyha valaki ilyen gumiabroncsokkal akar a közlekedésben részt venni."
Mint azt a napokban a Zoom.hu nyomán megírtuk: a vállalat sok, hazánkban végzett tevékenységét a bécsi leányvállalatán keresztül bonyolíthatja le, és a lehetőség fordítva is fennállhat, valamint valószínűsíthetően a cég a hatályos jogszabályoktól teljesen eltérve öntörvényűleg, a londoni központ utasítására állapíthatja meg a napi valutaárfolyamot.
Mindezek mellett a homályos tulajdonos szerkezet, az állítólagos valódi teljesítést nélkülöző számlák és pár napos tulajdonosi óriáskölcsönök mind arra engednek következtetni, hogy a Big Bus gazdálkodása nemcsak, hogy fenntarthatatlan, de törvényekbe is ütközhet.