Amerikai elnökválasztás: a CNN csúnyán odavágott Kamala Harris kampányának (VIDEÓ)
Kétszínűséggel vádolják a demokrata elnökjelöltet.
A dán Spies Travel harmadik éve indít kampányt, amelyeknek lényege, hogy különböző utazási lehetőségekkel (nyaralással, pihentető utazással, gyermekek számától függő kedvezményes egzotikus utazásokkal) próbálja a csökkenő születésszámokat orvosolni.
A dán Spies Travel 2014-ben Tedd meg Dániáért! címmel indított kampányt, amelynek az volt a lényege, hogy mivel a gyerekek tíz százaléka nyaralás közben fogan, a dánok pedig 46 százalékkal többször szeretkeznek egy nyaraláson, így a csökkenő születésszámokat romantikus hétvégékkel lehetne orvosolni.
2015. szeptemberében jött ki a második reklám, Tedd meg édesanyádért! címmel, amelyben azzal motiválták a fiatalokat a szexre és az utazásra, hogy demonstrálták nekik, mekkora örömöt okoz a szülőknek nagyszülővé válni. A leendő nagymamáknak pedig azt javasolták, hogy fizessék be a fiatal házasokat egy pihentető utazásra, és akkor kilenc hónap múlva örülhetnek a babának.
Az első részt több mint 10 milliószor, a másodikat több mint 9,3 milliószor nézték meg a YouTube-on, és – ha nem is feltétlenül csak az utazási iroda szexkampányának köszönhetően – a születések száma végre pozitív irányba indult el az országban.
Úgy néz ki, hogy a dán igazság is három, mert most elkészült a legújabb rész.
Ezúttal a dánoknak nem az országért, és nem is az anyukájukért kell szexelni, hanem a fiatalságukért. Csináld örökké! a cím, az üzenet pedig a következő: „Nem azért nem szexelsz már, mert megöregedtél, hanem attól öregszel meg, ha abbahagyod a szexet”.
A főhősök egykor aktív szexuális kapcsolatban éltek, de aztán történt valami. A kapcsolódó üzleti ajánlat pedig ezúttal a „termékenységi bónusz”, amelynek lényege, hogy minél több gyereke van egy párnak, annál nagyobb kedvezménnyel fizethet be egzotikus utazásokra.