Az álgyermekvédő
Nem az együttérzés, a jobbító szándék vezeti, ő csak balhét akar, és el akarja hitetni mindazokkal, akik még hatása alatt kornyadoznak, hogy ezért is Orbán meg a kormány a hibás.
Innovatív szexuális felvilágosító kampány indul októberben Bede Zsuzsa szexuálpszichológus, valamint orvostanhallgatók és a megszólítandó korosztályban népszerű vloggerek közreműködésével, melynek célja a valós felvilágosítás.
Tavaly 500 fiatal részvételével online kutatás készült, mely során a középiskolások szexuális tájékozottságát mérték fel. A felmérés eredményei szerint a 14-19 éves fiatalok fele már nem szűz, minden ötödiknek volt már rossz szexuális élménye, tehát mind a megfelelő ismeretek megszerzésére, mind kérdéseik megválaszolására nagy szükségük van. A felmérés eredményeit feldolgozva a fiatalokat közvetlenül elérő, edukációs szempontból újdonságnak számító, interaktív felvilágosító kampány indul októberben.
A fiatalok fele (47%) szerint a szexuális felvilágosítás az iskola feladata – ezért a szervező Iskolamarketing Média a 17-22 éves fiatalokból álló, így a célcsoport igényeit és érdeklődését jól ismerő szakértői csapat, a Squad, valamint Bede Zsuzsa bevonásával az érintetteket közvetlenül, az iskolákban elérő kampányt dolgozott ki. Ennek része egy speciális óraterv a hozzátartozó, az interaktivitást biztosító feladatokkal, amelyek a Tuddhogyértsd.hu weboldalról ingyenesen letölthetők, elérhetők a szülők és a tanintézmények számára. Az óraterv alapján speciális felkészítésen átesett, az iskolásokhoz korban közel álló orvostanhallgató-pszichológus páros a tervek szerint 10 intézményben felvilágosító órát is tart a fiataloknak – amennyiben sikeres ennek fogadtatása, örömmel mennek majd további iskolákba is.
„Több éve dolgozunk diákokkal, fiatalokkal, így jól ismerjük őket, tudjuk, mi érdekli őket, hogyan érdemes megszólítani őket. A tinédzserek, akik körében a vloggerek elképesztő népszerűségnek örvendenek, általában a maguknál 2-3 évvel idősebbek vlogjait követik, őket tekintik irányadónak. Ezért is kértünk fel a kampányban való együttműködésre a YouTube-on sztároknak számító középiskolásokat. Meggyőződésünk, hogy ők Bede Zsuzsával, aki elismert, a korcsoport által is elfogadott szakember, illetve a speciális képzésen részt vett orvostanhallgatókkal együtt garanciát jelentenek a szexuális felvilágosító kampány sikerére.” – mondta el a koncepcióért és a kivitelezésért felelős Iskolamarketing Média ügyvezetője, Bendl Mátyás.