Szoboszlai és Gyökeres karrierjében van egy kapcsolódási pont, ami minden pénznél többet ér
Szoboszlai Zsolt és Stefan Gyökeres döntései meghatározták fiaik pályafutását.
Innovatív szexuális felvilágosító kampány indul októberben Bede Zsuzsa szexuálpszichológus, valamint orvostanhallgatók és a megszólítandó korosztályban népszerű vloggerek közreműködésével, melynek célja a valós felvilágosítás.
Tavaly 500 fiatal részvételével online kutatás készült, mely során a középiskolások szexuális tájékozottságát mérték fel. A felmérés eredményei szerint a 14-19 éves fiatalok fele már nem szűz, minden ötödiknek volt már rossz szexuális élménye, tehát mind a megfelelő ismeretek megszerzésére, mind kérdéseik megválaszolására nagy szükségük van. A felmérés eredményeit feldolgozva a fiatalokat közvetlenül elérő, edukációs szempontból újdonságnak számító, interaktív felvilágosító kampány indul októberben.
A fiatalok fele (47%) szerint a szexuális felvilágosítás az iskola feladata – ezért a szervező Iskolamarketing Média a 17-22 éves fiatalokból álló, így a célcsoport igényeit és érdeklődését jól ismerő szakértői csapat, a Squad, valamint Bede Zsuzsa bevonásával az érintetteket közvetlenül, az iskolákban elérő kampányt dolgozott ki. Ennek része egy speciális óraterv a hozzátartozó, az interaktivitást biztosító feladatokkal, amelyek a Tuddhogyértsd.hu weboldalról ingyenesen letölthetők, elérhetők a szülők és a tanintézmények számára. Az óraterv alapján speciális felkészítésen átesett, az iskolásokhoz korban közel álló orvostanhallgató-pszichológus páros a tervek szerint 10 intézményben felvilágosító órát is tart a fiataloknak – amennyiben sikeres ennek fogadtatása, örömmel mennek majd további iskolákba is.
„Több éve dolgozunk diákokkal, fiatalokkal, így jól ismerjük őket, tudjuk, mi érdekli őket, hogyan érdemes megszólítani őket. A tinédzserek, akik körében a vloggerek elképesztő népszerűségnek örvendenek, általában a maguknál 2-3 évvel idősebbek vlogjait követik, őket tekintik irányadónak. Ezért is kértünk fel a kampányban való együttműködésre a YouTube-on sztároknak számító középiskolásokat. Meggyőződésünk, hogy ők Bede Zsuzsával, aki elismert, a korcsoport által is elfogadott szakember, illetve a speciális képzésen részt vett orvostanhallgatókkal együtt garanciát jelentenek a szexuális felvilágosító kampány sikerére.” – mondta el a koncepcióért és a kivitelezésért felelős Iskolamarketing Média ügyvezetője, Bendl Mátyás.