Az áfavisszatérítés a szakértő szerint is komoly segítség a nyugdíjasoknak, de van még egy óriási előnye

Orbán Viktor világossá tette, megengedhetetlen a multiláncok árpolitikája, ha kell, újra jön az árstop.

Egy kormányhatározat értelmében kibővítik az M0 útgyűrű építésére vonatkozó unió nagyprojektet, így a továbbiakban az a meglévő útpálya aszfalt burkolatának a megerősítését is érinti majd.
A kormány úgy bővíti ki az M0 útgyűrű építésének uniós nagyprojektjét, hogy annak legyen része a meglévő útpálya aszfalt burkolatának a megerősítése is 7,2 kilométer hosszban – az erről szóló határozat a legújabb Magyar Közlönyben jelent meg.
Maga a nagyprojekt 29,5 kilométer hosszban tartalmazza az M0 körgyűrű másik pályájának a megépítését úgy, hogy a körgyűrű a jelenlegi 2x2 sáv helyett 2x3 sávos legyen, és épüljön mellé leállósáv is. Ez a nagyprojekt bővül ki az említett felújítással, amelyre az M7 és az M6 autópályák között kerül sor, és amelynek a becsült költsége nettó 3 milliárd 50 millió forint.
A kormány egyúttal elrendelte, hogy a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség tájékoztassa a bővítési szándékról az Európai Bizottságot, a Közlekedési Operatív Programot irányító hatóság pedig intézkedjen a támogatási szerződés módosításáról. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. adatbázisában a nagyprojekt több szakaszra tagolódik, az északi rész az M1 autópályától tart az M6 autópályáig, ennek a kivitelezője a Colas Hungária Kft., a szerződéses összeg pedig 10,8 milliárd forint.