Németország lefelé tart a német tőzsde elnöke szerint
![](https://cdn.mandiner.hu/2024/06/DETmeIOP9FNTbr1JalYMcTi7KFCD8Ta4uvRciHtOEPE/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2IxMGYzNzM2ZmY3ZDRjNjY5M2U2MjcyZWY1M2I5Yjkz.jpg)
„Hírnevünk a világban soha nem volt olyan rossz, mint most.” Súlyos véleményt fogalmazott meg Theodor Weimer, a német tőzsde elnöke.
![](https://cdn.mandiner.hu/2024/06/DETmeIOP9FNTbr1JalYMcTi7KFCD8Ta4uvRciHtOEPE/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2IxMGYzNzM2ZmY3ZDRjNjY5M2U2MjcyZWY1M2I5Yjkz.jpg)
Márton Attila légi közlekedésért felelős miniszteri biztos szerint reálisan két-három éven belül üzemi szinten nullszaldós lehet a Malév, azt, hogy hogyan, a július 20-ig megtörténő teljes helyzetfelmérés után lehet megmondani.
A Malév helyzetének ismeretében lehet dönteni majd a menetrendről, célállomásokról, a flottáról, és végül a létszámról is, mondta el Márton Attila légi közlekedésért felelős miniszteri biztos az MTI-nek. A miniszteri biztos szerint ha ez lehetséges, átcsoportosításokkal is igyekeznek majd munkahelyeket megtartani. Az érdekképviseletekkel tárgyalnak majd a jelenlegi helyzetről, és megvitatják az átalakítási tervet is.
A miniszteri biztos reméli, hogy ha a szakszervezetek látják az elérhető célokat a munkahelyek megtartása érdekében, nem támasztanak teljesíthetetlen követeléseket. Szerinte eálisan két-három éven belül üzemi szinten nullszaldós lehet a Malév - azt, hogy hogyan, a július 20-ig megtörténő teljes helyzetfelmérés után lehet megmondani. Arra a kérdésre, hogy tárgyalnak-e befektetőkkel a Malévban való részvételről, Márton Attila azt mondta: nem, de nem kizárt, hogy a Malév vonzó befektetés lehet akár magyar befektetők számára is. A kérdés csak az, hogy mikor.