Fontos döntést hozott a kormány: kivezetik a kötelező akciózást
![](https://cdn.mandiner.hu/2024/06/ziVLBhA5btgcKZTJnS9FGXBX9lt_qH-OliAC2-RSP6k/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2E0ZjA0Yzk3ODkzMzRmNDJhNDI2ODVmM2ExNGFiNGRk.jpg)
A közlemény szerint a kormánynak rövid idő alatt sikerült letörni az inflációt.
![](https://cdn.mandiner.hu/2024/06/ziVLBhA5btgcKZTJnS9FGXBX9lt_qH-OliAC2-RSP6k/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2E0ZjA0Yzk3ODkzMzRmNDJhNDI2ODVmM2ExNGFiNGRk.jpg)
Márton Attila légi közlekedésért felelős miniszteri biztos szerint reálisan két-három éven belül üzemi szinten nullszaldós lehet a Malév, azt, hogy hogyan, a július 20-ig megtörténő teljes helyzetfelmérés után lehet megmondani.
A Malév helyzetének ismeretében lehet dönteni majd a menetrendről, célállomásokról, a flottáról, és végül a létszámról is, mondta el Márton Attila légi közlekedésért felelős miniszteri biztos az MTI-nek. A miniszteri biztos szerint ha ez lehetséges, átcsoportosításokkal is igyekeznek majd munkahelyeket megtartani. Az érdekképviseletekkel tárgyalnak majd a jelenlegi helyzetről, és megvitatják az átalakítási tervet is.
A miniszteri biztos reméli, hogy ha a szakszervezetek látják az elérhető célokat a munkahelyek megtartása érdekében, nem támasztanak teljesíthetetlen követeléseket. Szerinte eálisan két-három éven belül üzemi szinten nullszaldós lehet a Malév - azt, hogy hogyan, a július 20-ig megtörténő teljes helyzetfelmérés után lehet megmondani. Arra a kérdésre, hogy tárgyalnak-e befektetőkkel a Malévban való részvételről, Márton Attila azt mondta: nem, de nem kizárt, hogy a Malév vonzó befektetés lehet akár magyar befektetők számára is. A kérdés csak az, hogy mikor.