Ákos zseniálisan tört borsot Magyar Péter orra alá
Nincs köze ahhoz a világhoz, amit ő képvisel.
Blueszenészként emlegetik, de ő csak zenésznek tartja magát, aki hosszú idő után tért haza Magyarországra, hogy itthon is otthon érezze magát. Portré Little G Weevilről, alias Szűcs Gáborról, aki az amerikai álom helyett a sajátját váltotta valóra.
Ez a történet első hallásra olyan, mint egy igazi, káprázatos és alig hihető hollywoodi mese: az angolul alig tudó magyar fiú belép az ígéret földjére, ahol a kitartásával és a jó emberek jókor jött segítségével megvalósítja önmagát. Az élet ennél persze mindig bonyolultabb, teli folytonos újrakezdéssel és nekirugaszkodással, a sikerhez vezető út pedig – legyen bármilyen közhelyes megállapítás is – csak a legritkább esetben sima és egyenes. A lényeg, hogy az ember kizárólag akkor érhet végül célba, ha soha nem téveszti szem elől, miért is indult el valójában.
A blues nem egy gondosan, kereskedelmi szempontból megcsinált, hol jobban, hol kevésbé eladható termék. Hanem igazi népzene”
„Tizenhat éves koromig én is csak sodródtam, nem nagyon tudtam magammal mit kezdeni. A zene ugyan erőteljesen jelen volt az életemben, de annak még semmi köze nem volt a blueshoz. A testvérem egy rockzenekarban basszusgitározott, az ő próbájukat nézve szerettem meg a dobolást. Így lett a dob az első hangszerem, és az első fellépéseim is dobosként történtek. 1993 környékén aztán meghallottam John Lee Hooker egyik dalát. Eladtam a dobot, vettem egy gitárt. Máig kutatom az okát, mi történt abban a pillanatban. Hooker nem volt különösebben virtuóz gitáros, sem óriási énekes, én egy szót sem tudtam angolul, a mindenen átütő erős személyisége, történetmesélő képessége mégis olyan elementáris erővel hatott rám, hogy egy pillanat alatt megfordult az egész életem.”