Hogy a szociálisan érzékeny jóemberkedésbe hogy fér bele a filléres vászontarisznyára tett kétnapi közmunkabérrel megegyező haszon, illetve az LMBTXYZZS szemléletbe, hogy a pólók fazonjaiban csak két nem létezik, arról őt kell megkérdezni, meg a fanatikus, agymosott, belpesti konzumlibsi szektáját.
Egész egyszerűen visszataszítónak tartom, hogy valódi, fontos polgári ügyekre akaszkodik rá, és a színpadi majomkodás mellett már ezt a pofátlan szabadrablást is bevezeti. Ennek az aljas manipulációnak a következő lépcsője, amikor azzal indokolja, hogy »jótékony« célokra megy (de valahogy sosem követhető, hogy mennyi bevételből mennyi pénz megy valóban arra).
Nincs egyébként baj azzal, ha valaki személyes brandet épít, csak ne próbáljon meg egy társadalmi ügyet a reklámlogójává butítani, miközben ócska színpadi ripacskodáson kívül nem tesz hozzá semmit érdemben.