Példátlan, elképesztő a kampányok történetében, hogy egy sajtófőnök a saját főnökét teszi helyre

2022. január 26. 9:48

Nagy Attila Tibor
Facebook
Miért hinnék el a választópolgárok, hogy ő határozott kézzel tudná vezetni Magyarországot?

„Márki-Zay Péter sajtófőnöke szeret szerepelni, ez kiderült a vasárnapi Facebook-videón. Csakhogy nem ő indul miniszterelnöki posztért, hanem a főnöke. Péterfi Judit ismét kiigazította a kamrák előtt a saját főnökét, észrevételezve, hogy Márki-Zay nem adott választ a kérdésére.

Példátlan, elképesztő a kampányok történetében, hogy egy sajtófőnök a saját főnökét teszi helyre. Amikor Márki-Zay összevissza beszél, amikor a sajtófőnök helyreteszi őt, miért hinnék el a választópolgárok, hogy ő határozott kézzel tudná vezetni Magyarországot? A magyarok jelentős része fel szeretné a vezetőjére, a vezetőjelöltjére és ezt Márki-Zaytól nem nagyon kapja meg.”

Borítókép: Péterfi Judit (Fotó: Mediaworks–Hírcentrum)

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 86 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Nem bíbelődök vele - elnézést ezért - a gépi nyersfordításért.
"1. BEMUTATKOZÁS
A modern technológiai felépítést a tömegmédia eszközeinek intenzív befolyása kíséri
az emberi tudatalatti és viselkedés [1]. A valóságról alkotott virtuális reprezentációknak köszönhetően
széles körben elterjedt a hálózatban, az emberi cselekvések iránti motiváció mélyebb szintje átalakul,
ami összefügg a bekövetkezett események hitelességébe vetett bizalommal. Különösen E.
Giddens hangsúlyozza az ontológiai biztonsági kontextusok fontosságát, amelyek meghatározottak
mindenki bízik a mindennapi élet elvont kommunikációs rendszereiben [2]. A
Az ontológiai hitelesség problémája a digitális fejlődésével egyre aktuálisabbá válik
kultúra, amely megteremti a feltételeket a valóság mesterséges utánzásának kiterjesztéséhez a
kibertér [3, 4].
Az információs és kommunikációs technológiák hatása a közélet minden területére
a tér, az idő és a társadalmi rend vízióinak alapvető eltolódásának veszélyét váltja ki, ill
veszélyezteti az egyéni cselekvés kognitív erőforrásait [5]. A számítógépes közvetítés pragmatikája
kommunikáció, amely képes átalakítani az információs mezőt és annak jelentését
üzeneteket, azzal a kockázattal jár, hogy a megértés alapvető mentális struktúrái megsemmisülnek
a kollektív tudattalan, gyakorlati és diszkurzív tudat szintje [6, 7, 8].
A modern kommunikációs gyakorlat azon mechanizmusainak elemzésében, amelyek aktiválják a
egy személy tudattalan impulzív cselekvései, a neurofiziológiai folyamatok összefüggései
a valóságmásolatok létrehozásának eszközeivel a tömegmédia technológia különlegessé válik
érdeklődés. Ebben az esetben az utánzó reflex az alapvető pszichofiziológiai alapja a
a magasabb idegi aktivitás összetettebb funkcióinak fejlesztése, amely kognitív
a közvetített kommunikáció formái. A tudatalatti tevékenység változatlanul jelen van a
a valóság érzékelése és a kommunikáció bármely formája az érzelmek vagy a hangulat szintjén.
Ráadásul a kommunikatív interakció mindig aktiválja, növeli az ember érzelmi feszültségét [9, 10]. Az idegtudományi tanulmányok azt mutatják, hogy többszörös társadalmilag jóváhagyott ismétléssel az agy összetévesztheti a szaporodás eredeti tárgyát és annak utánzását. Sőt, a
mesterségesen felépített szociokulturális reprezentáció többször is megismétlődik a kommunikációban
szignifikáns változásokat hozhat a kortikális reprezentációban [11, 12, 13].
Tanulmányunk célja korrelatív elemzés elvégzése"
https://www.researchgate.net/p..

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés