Wisinger János és Árpa Attila prosztóisztánnak nevezték Magyarországot

2021. június 22. 11:14

Jeszenszky Zsolt
Facebook
Wisinger János és Árpa Attila a Való Világ producerei. Azé a műsoré, ahol köpködik, lehányják egymást a szereplők.

„Wisinger János és Árpa Attila prosztóisztánnak nevezték Magyarországot. (Legyünk korrektek: Wisinger eggyel visszafogottabb volt. Ő csak a fociszurkolók világát nevezte így, Árpa azonban az egész országot.)

Wisinger János és Árpa Attila az RTL Klub meghatározó emberei, a Való Világ producerei. Azé a műsoré, ahol (szó szerint és átvitt értelemben is) köpködik, lehányják egymást a szereplők, szexuális életüket pedig közszemlére bocsátják. Ennek a műsornak az alkotói minősítenek másokat, minket.

Azt külön sajnálom, hogy az általam nagyon kedvelt Csonka András, akit kifejezetten a barátomnak tekintek, és aki nem is szokott részt venni az ilyen fröcsögésekben, ezúttal csatlakozott hozzájuk.

Amióta a világ világ a focidrukkerek sértegetik az ellenfeleket a meccs alatt. Aztán hazamennek és szépen köszönnek a szomszéd néninek, másnap bemennek dolgozni és végrehajtják a főnök utasításait.

Ezúttal mertek drukkolni a magyar válogatottnak, és örülni a világbajnok franciák ellen elért döntetlennek.

Prosztóisztán. Ízlelgessük.

Nem csodálkoznék, ha a sértegetett focirajongók (van pár millió az országban) soha többé, semmilyen műsort nem néznének az RTL Klubon.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 190 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

A nyuggerek meg csak lesnek.
(Aprópó! Kié a "nyugger" kifejezés? Meg a "panelproli"?
És a "Térdreimához"?)

Egy valódi Reklámtörvény előírja a reklám összes szereplőjét, a kávbéfőző "kisasszonytól" a rendezőig, szereplőkg, NEVEKKEL, és a hiteles azonosításhoz a név után zárójelben a résztvevő életkorát.
Ez az új Reklámtörvény érdemi része.
A technikai része: minden reklámot bíróság köteles minősíteni, felhasználási preferenciák megállapítása céljából.
Úgymint közigazgatási, közegészségügyi, gyermekvédelmi, ifjúságvédelmi, emberi méltóság betartása ecetera vonatkozásokban.
Az illetékes bíróság ítélkezik, mégpedig három szempont alapján. A reklám, de minden tömegkommunikációs TERMÉK

a) hasznos orientációt, figyelmet kelt
b) semleges, nincs orientációs célja (ez, lévén reklámról van szó, kizárható),
c) káros, veszélyes, a természetes, uralkodó gondolkodást torzító
És a c) pontban elítéltet KŐKEMÉNY EGÉSZSÉGVÉDELMI BÍRSÁGGAL ELLÁTNI, a reklám költségének 70-90%-ig-

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés