Ideje számba venni a tényeket

2021. június 18. 9:54

Karácsony Gergely
Facebook
Azt a hazugságot, hogy mintha most lennének először dugók a belvárosban, tán cáfolni sem érdemes, annak biztosan nem, aki ebben a városban él.

„Először is: a fővárosi fejlesztések valóban okoznak kényelmetlenséget az autóval közlekedőknek, ezért megértésüket kérem. A Lánchíd felújítása, a rakpart megújítása, majd a Blaha Lujza tér megszépítése hosszú idő óta esedékes, elkerülhetetlen fejlesztések. Ezeket az előző városvezetés is megígérte vagy tucatszor, aztán nem történt semmi; mi megcsináljuk. Azért most, mert nem csak a nagy beruházások előkészítéséhez kell némi idő, de a pandémia, az építőipar megtorpanása is befolyásolta az előkészítést, a munkálatokat pedig nyárra, az iskolai szünetre időzítettük, éppen annak érdekében, hogy az elkerülhetetlen kényelmetlenségeket, amennyire lehet, csökkentsük. Ezekért a kényelmetlenségekért egy megújuló, élhetőbb várost kapnak a budapestiek, sok évtizedes adósságot törlesztünk feléjük, sok év tétlenséget pótolunk most cselekvéssel.

Azt a hazugságot, hogy mintha most lennének először dugók a belvárosban, tán cáfolni sem érdemes, annak biztosan nem, aki ebben a városban él. Folyamatosan követjük, elemezzük a forgalmi adatokat: érdemes megnézni a csatolt térképet, ami a ma reggel 7 óra 58 perces állapotot rögzíti. A térkép a belvárosban a szokottnak mondhatónál talán némileg nagyobb torlódást mutat, lassabban, de lehetett közlekedni reggel autóval. De az M0-ás totálisan elesett.

Ha az ember ránéz autó navigációs alkalmazásokra, esetleg autóban ül, tapasztalhatja, hogy már reggel 10 km-es sor áll az M0-ás autóúton a hárosi Deák Ferenc híd újbóli javítására miatt. Ez egy olyan kormányzati beruházás, ami húzódik-halasztódik, mint a rétes tészta, és az istennek sem akar véget érni. A budapesti közlekedési helyzeten tehát a felújítások mellett érdemben ront az, hogy nem lehet elkerülni a várost. Az békeidőben sem normális, hogy a város elkerülése csak a fizetős M0-áson lehetséges, de most a hárosi Duna-híd újbóli részleges lezárása miatt – a tavaly(!) felújított M0 hídon van megint lezárás – sokan kényszerülnek, hogy Dél-Buda és Dél-Pest útjain közlekedjenek az elkerülő helyett. A bosszantó az, hogy az M0-ást érintő lezárások semmilyen fejlesztést nem jelentenek, csupán egy elfuserált kivitelezést javítanak többedik alkalommal.

A forgalmi tapasztalatok alapján az iskolai szünet elindulásával valamelyest talán csillapodni fognak az elmúlt napok belvárosi torlódásai. Az M0-áson tapasztalt hatalmas dugók azonban rontani fognak az esetlegesen javuló belvárosi helyzeten befelé terelve a várost egyébként elkerülő forgalmat. Itt az ideje, hogy a kormány ne – vagy esetünkben inkább úgy reális: ne csak – kampányhazugságokat terjesszen, hanem tegye a dolgát, és csinálja meg végre, amibe belekezdett. Ezúttal jól, hogy ne kelljen újra és újra javítgatni, ha kérhetem.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 103 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Ideje számba venni a tényeket.
Ja, kezdjük pl. egy nagyon kézenfekvő ténnyel:

Szóval, nagypofájú hazug Karácsony:
HOL VAN A KÍNÁNAK ÍRT LEVÉL?
12. NAPJA NINCSEN MEGÍRVA.
NOS?

(Ballibek is megválaszolhatják!)

Ugyanez jutott eszembe nekem is.
Ez a világ vicce, hogy ebben a facebookos posztmodern világban egy senki által meg nem választott, senkinek nem felelős Gál J. Zoltán (és marektingcsapata) a DE FACTO főpolgármester.
Mikor tartott Karácsony utoljára (vagy akár valaha!) egy kormányinfóhoz hasonló személyes élőszóban történő tájékoztatást, korlátlan kérdezési lehetőséggel?

GaálJáZoltán élő hangja, ma reggel, ATV, a Bombera nevű médiaqr..., médiapatkány előadásában,
a téma: Mi várható a Lánchíd felújításában?
A partner, Horváth Csaba, Zugló polgármestere.
Időtartam, kb. 8 perc.
Ami elhangzott a Lánchídról:
a kormány ad 6 milliárdot, de nem ad. - 10 mp.
a kormány
kivérezteti,
ellopja,
tönkreteszi,
NER-es haveroknak adja,
ellehetetleníti
... Budapestet. 6 perc.
De jövőre kormányváltás után a bal-liberális kormány
helyrehozza,
kipótolja,
visszaadja,
kárpótolja,
felépíti,
újraalkotja Budapestet,
visszaadja Budapestet a budapestieknek. 1 perc 40 másodperc.
A médiapatkány egyetlen megállapítást, kérdést tesz fel a Lánchíddal kapcsolatban- EZÉRT VOLT BEHÍVA HORVÁTH, mégpedig, figyeljünk:
Bombera: "Akkor a Lánchíd felújítása csak az új kormány segítségével valósulhat meg!" 10 másodperc.

Ezenfelül körbe kellene vezetni az M0 autóutat.

Kamugeri hazudik, már többen cáfolták a "tényeit"
Ami a fizetős M0 utat illeti az sem igaz mert csak az M4-M5 és a 2.főút-M3 között fizetős.
Pont a hivatkozott és a ballibsik kedvencei által épített, illetve bővített rész ingyenes.
Karácsony nem tud vezetni ,ezért ez neki nem tűnt fel, de az íródeákjai tudhatnák a tényeket.
Persze jobb mellébeszélni hazudni a DK seregei mindent bevesznek.
Az M0 részben fizetős egyes kivezető szakaszokkal, de a megyei matrica rendszer ezért évi 5200-ért bőven kárpótol.
A Pest megyei matrica jó az M0-ra és Hatvantól Martonvásárig minden fizetős szakaszra is.
Ezt csak a belpesti liberálisok és a Dk nyugdíjas serege nem értékeli, mert ők csak a plázákig vezető utakat használják.
A nagyobb körben lakó és mozgó embereknek nem mindegy, hogy nem kell országos éves matricát venni.
Reméljük, ha koncesszióba mennek az autópályák, a szisztéma és a díjak nem változnak.
(Az MSZP-SZDSZ rémuralom alatt akár 40 Ft is volt 1 km autópályadíj.)
a FIDESZ kormány vívmánya a mai tarifa rendszer ,ez a túlnyomó többségnek jó, ha nem tartanák meg az biztos választási vereség.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés