A kormány éppen most adósítja el nyakig Magyarországot

2021. június 8. 11:09

Szél Bernadett
Facebook
Ezt nem hagyhatjuk!

„Ez egy vicc, kétharmad sem elég nekik ahhoz, hogy meg merjenek szólalni, ha a kínai kommunista hitelről van szó! Ma reggel új jogfosztó szabályt léptettek érvénybe miattam az Európai ügyek bizottságában. Amikor a Fudan egyetem ügyét akartuk napirendre vetetni múltkor, elvittük a falig az ügyet — nagy vita volt, rosszul jöttek ki belőle, ezért mára kitalálták, hogy nem kell a beszéd a politikába, inkább némán, vita nélkül szavazzák le a kezdeményezéseket.

És hogy mi lett volna ma? Várhelyi Olivér uniós biztos meghívását kezdeményeztük Cseh Katalinnal és a téma a kínai hitel lett volna — egyrészt vicc, hogy az Európai ügyek bizottsága egy fontos ügyben nem meri meghívni az uniós biztost, másrészt azért akadt el a hangjuk, mert Várhelyi az Európai Parlamentben Montenegro országjelentése kapcsán felvetette, hogy a kínai hitel súlyos kockázatot jelent az ország számára és az Uniónak meg kellene fontolnia, hogy ehhez hasonló esetekben pénzügyi mentőövet biztosítson a bajba került szövetségeseinek — ma erről beszélgettünk volna az ülésen, és Várhelyinek nyilván lett volna véleménye itt is, hiszen az őt delegáló kormány éppen most adósítja el nyakig Magyarországot.

Ezt nem hagyhatjuk — minden eszközzel küzdünk, vigyétek hírét annak, hogy olyannyira rosszul vannak saját politikai árulásuktól, hogy inkább egy mukkot sem szólnak. A kínai hitel a Fidesz végső árulása!”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 39 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

0.
0-10.
0-100.
0-végtelen.

Igen!
A NER bérencei megint elmagyarázzák, hogy csökken az államadósság és a fos finomabb a szarnál.
És ezt a kínaiak végbeléből ordítják.
Gusztustalan szar, tolvaj banda.

,,Ez teljesen más, mint a montenegrói autópálya, ami tényleg egy nagy falat lehet Montenegrónak.,,
Erről van szó. Az almát hasonlítják a szilvához.
A montenegrói autósztráda költségvetését alultervezték, rosszul határozták meg a forgalmát. Az pedig nem valós állítás, hogy csak a kínai áruszállítás miatt épült meg, mert a forgalom kétirányú. Európából is irányul szállítás Kínába.

A Belgrád-Budapest vasútnak pedig bár hasonló, de sokkal nagyobb a jelentősége.

1. A villamos energiát igénylő vasúti szállítás sokkal környezetkímélőbb, mint a hajó, közúti és légi szállítás. A közúti szállításhoz viszonyítva egyszerre nagyobb árutömeget tud megmozgatni. A vízi úton történő szállításnál pedig gyorsabb. Nemcsak kínai érdek, mert Kínába Európából is történik árú és személyszállítás.

Végezetül, tudtommal a kínai hitel 2 %-os, ami sokkal kedvezőbb, mint bármely másik hitel.

Két kérdés. Az EU vajon nem adósítja el a tagországokat az általa felvett helyreállítási hitellel?
Az USA legnagyobb hitelezője Kína. Ez nem jelent problémát?

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés