Müller Cecília elképesztő szerződése

2021. január 21. 13:43

Hadházy Ákos
Facebook
Semmi mást nem kell csinálnia a cégnek, mint kinyomtatni és kiküldeni 4700 praxisnak egy szerződést (kb. 50 székletminta begyűjtéséről).

„Immár öt éve tartok Korrupcióinfókat, az ünnepi alkalomból egy Müller Cecília által aláírt, elképesztő szerződést mutattam be. A projektben 17,8 milliárdot költenek el, ebből 376 millió+ÁFA összeget fizetett ki kis nyíregyházi kft-nek HÁZIORVOSI HÁLÓZAT KIALAKÍTÁSÁRA. A hangzatos név alatt semmi mást nem kell csinálnia a cégnek, mint kinyomtatni és kiküldeni 4700 praxisnak egy szerződést (kb. 50 székletminta begyűjtéséről), mintánként 1000 forintot utalni majd erről teljesítésigazolást kiállítani! A projekt költségvetésben még számtalan ehhez hasonló tétel van.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 78 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

A székletminták között Ön is szerepel?

Hazudik amikor a videóban https://www.youtube.com/watch?.. amikor azt állítja nehezen érhető el a közbeszerzési kiírás. Nekem 1 percre volt szükségem.
https://www.kozbeszerzes.hu/er..
https://www.kozbeszerzes.hu/da..

Ki mit érdemel. Ő ennyit érdemel.

Mivel tudom, hogy egyes hozzászólók lusták a linkben közölteket elolvasni, ezért bemásolom

II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Ajánlatkérő székhelye: 1097 Budapest, Albert Flórián út. 2-6
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Háziorvosi hálózat felállítását és működtetését biztosító szolgáltatás beszerzése az EFOP-1.8.1-VEKOP-15-2016-00001 azonosítószámú, ,,Komplex népegészségügyi szűrések,, kiemelt projekt vastagbélszűrési programjához kapcsolódóan:
Cél a Magyarországon élő, 50-70 év közötti lakosság körében t vastagbélszűrés megvalósítása.
Előzetes számítások szerint várhatóan 210 000 (+)30% páciens küldi majd be a mintát a laboratóriumba.
Közreműködő szervezet (Nyertes Ajánlattevő) feladatai:
A szakmai folyamatok adminisztratív támogatása két szinten – együttműködésben, feladatmegosztás mentén – valósul meg, biztosítva a vastagbélszűrési kampány megvalósításához elengedhetetlen háziorvosi bevonást és koordinációt: a projekt keretében felállított szakmai szervezet és a jelen közbeszerzési eljárás eredményeként kiválasztásra kerülő közreműködő szervezet szintjén.
Főbb feladatok:
- Szerződéskötés az Ajánlatkérő (Megrendelő) által átadásra kerülő listában szereplő háziorvosi praxisokkal (a célcsoportba tartozó 50-70 év közötti pácienst biztosító praxisszámnak megfelelő, maximum a Magyarországon betöltött felnőtt, illetve vegyes praxisok számának megfelelő, (a 2018. júniusi NEAK statisztika szerint 4732 darab) vállalkozási szerződés megkötése) szerződéssablon használatával. Tekintettel arra, hogy a jelen ajánlati felhívás idején még nem ismert a kampányhoz csatlakozni kívánó háziorvosok pontos száma, a költségkalkuláció alapját a 210 000 (+) 30% páciens egységcsomag kiadása képezi, nem pedig a bevont háziorvosi praxisok száma). Abban az esetben, ha a háziorvosi praxis eláll a szerződéskötéstől, illetve a szerződést megköti, azonban a szűrésben érdemben nem kíván részt venni, ennek tényét Nyertes Ajánlattevő köteles haladéktalanul, de legkésőbb a tudomására jutástól számított 3 munkanapon belül jelezni Megrendelő kapcsolattartója részére elektronikus úton. Megrendelő fenntartja magának a jogot a szűrési kampány során további háziorvosi praxisok kijelölésére;
- Megrendelő által használt elektronikus nyilvántartások, illetve az ezek alapján kiállított igazolások alapján egy részidős (praxisonként 50 laborba érkezett vizsgálati minta), illetve egy, a végelszámoláshoz kapcsolódó teljesítésigazolás kiállítása a szerződött háziorvosi praxisok részére, az egyéni teljesítményeknek megfelelően (az egyes háziorvosi praxisok esetében eltérő számú meghívó kiküldésére kerül sor, figyelembe véve a földrajzi megoszlást, valamint az adott praxisok esetében szűrésbe vonható 50-70 év közötti lakosok létszámát);
- teljesítésigazolások (maximum a Magyarországon betöltött felnőtt, illetve vegyes praxisok számának kétszerese darab) megküldése a praxisok számára, az igazolás Megrendelő általi megküldését követő 5 munkanapon belül;
- teljesítésekhez kapcsolódó számlák befogadása, a számlák ellenértékének elutalása (maximum a Magyarországon betöltött felnőtt, illetve vegyes praxisok számának kétszerese darab utalás):
- A részteljesítéshez, illetve a végteljesítés igazolásához szükséges dokumentumok összeállítása és benyújtása Megrendelő részére (a teljesítés igazolásának feltételei a későbbiekben kerülnek részletesen bemutatásra).
A felmerülő banki költségek, postaköltségek, irodaszer-, nyomtatás-sokszorosítás költségei, telefonköltség, utazási költségek, valamint a feladatok ellátásához szükséges humánerőforrás biztosítása Nyertes Ajánlattevő feladata, amely költségeket az ajánlat közreműködői költségsorában van mód betervezni, azaz ott kell szerepeltetni. A közreműködői díj vetítési alapja az egy páciens után a háziorvosi praxis részére kifizetésre kerülő nettó 1 000 Ft + ÁFA. Tekintettel arra, hogy jelen beszerzés európai uniós forrásból kerül finanszírozásra, a projektdokumentáció tartalmazza a háziorvosi díjazás egységárát, mely összeg sem pozitív, sem pedig negatív irányba nem módosítható. A szűrési programhoz csatlakozó háziorvosi praxisok a díjazásuk mértékéről előzetes tájékoztatást kapnak.
A közbeszerzési dokumentumokban (Műszaki leírás) részletezettek szerint.

Na, ezért tart itt ma az ország!

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés