Hoppá: van, amiben pártszimpátiától függetlenül is egyetért az „internet népe”

A XXI. Század Intézet októberi felmérésből kiderült, hogy a magyar közösségi média felhasználók számára fontos az emberi méltóság védelme és nem szeretik az álhíreket.

A BKV buszbérlési pályázata kezd tragikomédiába fulladni.
„A BKV buszbérlési pályázata kezd tragikomédiába fulladni, már a baloldali portálok is elismerik és kamucégként nevezik a győztes pályázót. A nyertes cégről kiderült, hogy nem képes határidőre leszállítani a buszokat, ugyanis egyáltalán nincs is neki.
Joggal merül fel a kérdés: hogyan pályázhatott, de még inkább, a BKV hogyan köthetett szerződést egy olyan céggel buszbérlésre, amelynek nincsenek is buszai? Vajon a BKV hozzájárul-e a kamucég álságos határidőmódosítási kérelméhez, miközben ezeknek a buszoknak már Budapest útjait kellene járnia? Karácsony Gergely tisztelje meg a budapestieket a válasszal.”