Melyik aktív és volt országgyűlési képviselőket befolyásolhatta az ukrán hálózat?

Most érdemes megnézni, Magyar Péteren kívül ki mellett tűnt még fel Tseber Roland.

Sem gazdaságilag, sem jogilag, sem pedig morálisan nem támogatható a parkolóórák beszerzése a Momentum szerint – írta meg a 444.hu.
Zugló kibővíti a 2017-ben kiépített fizetős parkolási rendszerét, 400 millió forintért vásárolt 76 új parkolóautomatát, amiket darabonként havi 40000 forintért üzemeltet majd egy parkolási magáncég – közölte a 444.hu.
Novemberben már vihart kavart ugyanez a közbeszerzés, akkor a kirobbanó botrány hatására elhalasztották a tender lezárását, amit most a kerület újra elővett, és végül a testület többségének támogatásával átment a javaslat. Horváth Csaba akkor úgy fogalmazott, hogy: „A zuglói parkolási szerződés erkölcsileg aggályos, de szakmailag jó.”
A zuglói parkolás az önkormányzati kampány egyik slágertémája volt. Karácsony Gergely akkor úgy nyilatkozott, hogy a Fidesz és az MSZP háttéralkut kötött, így sétált bele az önkormányzat a slamasztikába. A választás után az tűnt logikusnak, hogy Horváth Csabáék megpróbálják messziről elkerülni a budapesti parkolás jól ismert csapdáit. De nem így lett.
A vita lényegében arról szól, hogy Zuglóban milyen legyen a parkolási rendszer, olyan, mint az elmúlt 25 évben volt Budapesten: tehát ugyanazzal a technológiával, ugyanazok a szereplők szedjék be a pénzt, akik az elmúlt évtizedekben, vagy itt az ideje a változásnak. Horváth Csaba és a testület most úgy döntött, hogy minden marad a régiben. A polgármester azt mondja, hogy kényszerpályán mozognak, ezt a rendszert építették ki az elődei, erről az útról már nem lehet letérni. Ők csak a már meglévő szisztémát bővítik.
A helyzet a novemberi csörte óta annyiban változott, hogy most a parkolásért felelős alpolgármester, a momentumos Rózsa András, aki a képviselők közül elvileg a leginkább képben van a témában, megváltoztatta korábbi álláspontját, és nem támogatja a beruházást. Ezt írja: „Összefoglalva tehát sem gazdaságilag, sem jogilag ,sem pedig morálisan nem látjuk sem szükségesnek, sem pedig támogathatónak parkolóórák beszerzését a C-Ware Kft.-től. Emellett javasoljuk, hogy a kerület álljon át a 250 méteres parkolóórák közti távolság alkalmazására a már meglévő és a jövőben kialakítandó fizetőparkoló övezetekben.”
(444.hu)
(Fotó: MTI)