Online játék, offline elnyomás

2019. október 9. 18:08
Kádár Barnabás
Facebook
A kínai piac óriási és hiába amerikai cégről van szó, félnek a retorziótól.

„Amióta az eszemet tudom érdekeltek a számítógépes játékok. Olyan remekművekkel volt szerencsém játszani gyerekként, mint a Quake, Counter Strike, Heroes of Might and Magic 3 és persze a Blizzard nagy klasszikusai a Diablo 2 és a Warcraft 3. Ahogy az ember felnő sajnos egyre kevesebb idő jut a játékra, ezért az utóbbi években leginkább csak a Hearthstone-ba öltem az óráimat. Ez a Blizzard online mágikus kártyajátéka, amivel világszerte emberek tömegei játszanak. Azért szeretem mert változatos, és magas szintre eljutni nagy kihívást jelentett. Még a mesterképzésem alatt volt olyan este, amikor a szakdolgozat elől menekülve napkeltéig próbáltam megszerezni a »legend« titulust (ez végül csak később sikerült, de volt olyan időszak, amikor az első 800-ban is benne voltam Európában).

Miért írok erről az alapvetően politikai oldalamon?

Tegnap jött a döntés a Blizzard vezetésétől, hogy kizárják és elveszik a nyereményét egy játékosnak, mert felszólalt a hongkongi tüntetők mellett. Ráadásként örökre eltiltották a két riportert, akik semmit se tettek csak pont ott voltak, amikor elhangzott, hogy »Állítsák vissza Hongkong szabadságát, éljen a forradalom!«. A helyzet egyértelmű: a kínai piac óriási és hiába amerikai cégről van szó félnek a retorziótól.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 6 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés


Ajánljuk még a témában