Váltsuk le!

2019. szeptember 14. 20:37

Kunhalmi Ágnes
Facebook
Ne csináljunk már úgy, mintha Tarlós itt sem lenne, amikor a városban politikai rendőrséget használnak a politikai ellenfelekkel szemben.

„Ha Budapest alapvetően jól elketyegne, akkor nem izgulnának reggelente a buszsofőrök, hogy beindulnak-e a bkk buszok, nem állna tönk szélén a városi szemétszállítás, nem zárnák betonkripta alá a várost. És hol van a megígért e-jegyrendszer? Ja és patkányok sem szaladgáltak volna a városban. Ez a jól üzemeltetett város? Hagyják, hogy a nerlovagok harácsolják szét a város vagyonát, miközben ezreknek nincs hol lakniuk?

És ne csináljunk már úgy, mintha Tarlós itt sem lenne, amikor a városban politikai rendőrséget használnak a politikai ellenfelekkel szemben. Mindezt egyébként az Ő újraválasztásának érdekében.

Tarlós István már rég nem az a szakértő úriember, akinek szereti láttatni magát.

Váltsuk le!”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 60 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Láttuk már, mire vagytok képesek.

Láttuk a 12 év MSZP-SZDSZ kormányzást.
Láttuk Demszky 20 évnyi regnálását.

SOHA TÖBBÉ MSZP-T (DK-t, P-t, Momentumot stb.)!

Kunhalmi elvtársnő, ne csináljunk úgy mintha maguk becsületesek lennének!

De azért újra, és újra megpróbálják a marhák, mert abban bíznak, hogy egyszer csak bejön. De valahol érthető, mert más eszközük nincs. Például jó munka, tehetség, hozzáértés, ilyesmi.....

"Ez a jól üzemeltetett város? "

Nem! Az igazi Demszky idején volt! Istenem, amikor a turisták fényképezték a füstölgő(!?) lyukas trolibuszokat a Kossuth téri fordulóban, (magam láttam), vagy amikor a villanyoszlopoknak hatalmas hasuk volt, mert szabadon ragasztgathatta mindenki a plakátokat, ahova akarta (elvégre Budapest akkor még egy szabad város volt!)a villamosmegálló üvegére is, ami minden centiméterén össze volt firkálva, végig a Nagykörúttól kezdve...az egész város. Aztán azok a naponta kigyulladó buszok. Az a rengeteg zöld a Moszkva téren, ahogy a repedezett, kifordult járdaszegélyekben nőtt a gaz, és ugyanott a csodás látvány, a fél méterenként mindenféle vackokat árusító és óbégató cigányokkal, és az a semmihez sem hasonlítható "emberpiac" a tér másik oldalán...
Mindent összefoglalva. Ágika! Elmegy maga a büdös p....csába!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na, ezt a sok hülye hazugságot, lehet, hogy bevették tőled a tieid, de attól, még marhaság, hazugság marad.

Most elmondom neked. Tudod, hogy milyen taszító vagy, amikor ordibálsz egy ilyen "összejöveteleteken"?
Nem tudsz normálisan viselkedni, csak idétlenül vigyorogni, vagy ordibálni.
te belőled akartak valami oktatási izét csinálni, ha nyertetek volna?
Elárulom neked, ha ezzel a hangerővel beszélnél a gyerekeknek, a kamasz fiúk úgy elküldenének a k. anyukádba, hogy csak úgy rebegne a szemed.
Szóval ne add itt a harcias amazont, mert az ajtóval szemben is vereséget szenvedtél.

Puzsér kezébe miért raktatok hangosbeszélőt?
Így is meg lehet süketülni tőle.

Hazudik. Márpedig aki hazudik az lop, csal.

"Az autóbuszok általános minősége 2012-ben

18 évet meghaladó átlagéletkor (Az elvárható legfeljebb 8 év átlagéletkor helyett – európai átlag: 7,3, forrás: UITP)
5%-ot meghaladó járatkimaradási arány (külső szolgáltatónál 2011. évben ez az érték 0,3 %-ra adódott. A Közszolgáltatási Szerződésben még elfogadható érték 2,5 %)
alacsony szolgáltatási minőség (akadálymentesség – magas padló -, légkondicionálás hiánya)
környezetvédelmi elmaradások (a „fekete” E0 és E1 motorok részaránya meghaladja a 60%-ot)
több mint 500 db jármű azonnali cserére szorul (több mint 1,2 millió km/jármű futásteljesítmény, több mint 10 éves elmaradás a felújításban)."

A 2013 májusától ütemezetten, három hónap alatt forgalomba álló 150 új autóbusszal Budapest tömegközlekedésének évtizedes lemaradását csökkenti a Főváros és a BKK, ugyanis a 2000-es évek közepe óta – a csuklós Volvo autóbuszok forgalomba állítása óta – nem bővült új, teljesen alacsony padlós autóbuszokkal a fővárosi autóbuszpark."
https://bkk.hu/uj-buszok-budap..

Kunhalmi Ajtós Ági jobban tenné ha hallgatna, és gyakorolna az ajtónyílást, fekvőtámaszt.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés