Ebben a mostani dologban talán egy dolog fáj – az egyik a BKV maszatolós távolságtartása, hogy ti. nekik nincs közük ahhoz, hogy ki milyen plakátot rak ki. Amiben nyilván van valami igazság – de mennyivel szimpatikusabb egy olyan kiállás, ami arról szól, hogy bár nincs közük hozzá, megragadják az alkalmat, hogy kinyilvánítsák: ők olyan vállalat, akik örülnek az utasaik boldogságának és sokszínűségének.
Viszont nemigen lehet kétségünk a Coca-Cola profitorientáltságát illetően. És ha ők ebben a mai környezetben ezt a kampányt vállalhatónak tartják, akkor ez azt jelenti, hogy úgy kalkulálnak – ebben az országban él annyi nyitott ember, hogy ez a kampány pozitív hozadékkal záruljon.
Azaz a kalkulációjuk szerint a lassan kormányzati szintre felszivárgó buta homofóbiának az ő véleményük szerint sincs akkora támogatottsága, mint amit a szélsőjobbosok feltételeznek.