A Souldrops elnevezésű mosó- és tisztítószercsalád mögött álló, 100%-ban hazai tulajdonú vállalkozás fiatal kutatóinak és tulajdonosainak célja, hogy megfizethető áron magas hatékonyságú és környezetkímélő tisztítószereket biztosítsanak a magyar családok számára. Ezzel a siker kapujában álló startup a legismertebb nemzetközi vállalatok hasonló termékeit is versenyre hívja.
A startup mögött álló, MFB Csoporthoz tartozó, állami tulajdonú, Hiventures kockázati tőketársaság célja, hogy európai uniós és saját forrásból inkubációs, magvető és korai (startup) befektetési fázisokat támogasson, valamint a mikro-, kis- és középvállalkozásokba történő tőkebefektetéseivel és a jövő innovatív vállalkozóinak támogatásával hozzájáruljon a hazai startup innovációs ökoszisztéma létrejöttéhez, folyamatos és fenntartható fejlődéséhez. A társaság ennek érdekében nem csak részt vesz az innovatív mikro vállalkozások üzleti koncepciójának kialakításában, de kiterjedt mentorhálózatot és szakmai támogatást biztosít számukra – ahogy ez a Souldrops esetében is történt.
„Amellett, hogy örülünk, hogy egy társadalmilag is hasznos magyar vállalkozás fejlődésében vehetünk részt, pénzügyi befektetőként komoly üzleti elvárásokat is megfogalmaztunk az induló vállalkozással szemben. Terveink szerint a Souldrops néhány év alatt el fogja érni az 1%-os piaci részesedést, és működésének második évében üzemi profitot fog termelni” – tette hozzá Kisgergely Kornél, az MFB csoporthoz tartozó Hiventures vezérigazgatója.