Tiltakozunk a rabbiképző mellett nyíló muszlim imaközpont ellen

2016. augusztus 29. 18:40
Budapesti Zsidó Hitközség Rabbisága
Facebook
Felszólítjuk a Józsefvárosi Önkormányzatot és Magyarország Belügyminisztériumát, hogy mihamarább tegyen ezen áldatlan állapot megszüntetéséért.

„A Budapesti Zsidó Hitközség Rabbisága határozottan tiltakozik, ama tény ellen, hogy az Országos Zsidó Egyetem, illetve a Budapesti Zsidó Hitközség Scheiber Sándor utcai zsinagógakörzete mellett néhány méterre, a Jótékonyság és Béke Alapítvány fennhatóság alatt egy muszlim imaközpont épül. 

Ezen alapítvány vezetője azon »palesztin« személy, akit nem oly rég a Budapesti Zsidó Múzeum elleni merénylet-kísérlettel gyanúsítottak meg.

Felszólítjuk a Józsefvárosi Önkormányzatot és Magyarország Belügyminisztériumát, hogy mihamarább tegyen ezen áldatlan állapot megszüntetéséért.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 227 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Tolerancia. Ismerős ez a szó?
(Amúgy van jogerős ítélet?)

Válaszok:
Gombóc XVI. Artúr | 2016. augusztus 29. 21:23

"Felszólítjuk a Józsefvárosi Önkormányzatot és Magyarország Belügyminisztériumát, hogy mihamarább tegyen ezen áldatlan állapot megszüntetéséért."

Mégis mit tehetnek ellene, jogszerűen? Nem minaretet akarnak építeni, csak imádkozni bent. Azt meg nem tilthatja meg senki. A hátam közepére nem kívánok ide iszlámot, meg muzulmánokat, de ez megint egy ordenáré kettős mérce lenne, ha a rabbiképző okés, a muzulmán imaház viszont nem.

Zoltai Guszti Hunvaldnak is segített. Szóljatok neki. Ha mégis lesz ott muszlim imavalami, akkor még a kémrepülők mintájára bombázók is berepülhetnek.

http://index.hu/belfold/2010/0..

a mazsihisz teljesen kirekesztő

már azt is támadásnak veszik ha egy kultúrális központ létesül a szomszédjukban?

és ha cigány esetleg sváb kultúrális központ lenne?

kikérem magamnak ezt a diszkriminácós próbálkozást

A zsidók kérjenek nyilánosan bocsánatot!

Egyébként nem lehet megtiltani, hiszen nincsenek betiltva.
Láttam én is zsinagóga tőszomszédságában mecsetet (tudom ez nem az). Aztán a hírekben mutatták, hogy a legutóbbi gázai bombázások alkalmával a felek kitódultak szombaton és elkezdték egymást előbb szóban, majd tettlegesen is megyőzni arról melyiküket szégyenli jobban Ábrahám.
A rendőrök meg helyretették őket az adófizetők pénzén.

Egy cigány intézmény még kellene oda. Legalább egy rakáson ennének az élősködők.

"Felszólítjuk a Józsefvárosi Önkormányzatot és Magyarország Belügyminisztériumát, hogy mihamarább tegyen ezen áldatlan állapot megszüntetéséért."

Hol van a híres nevezetes zsidó humánum, tolerancia? Ez nem megbélyegzés, nem rasszizmus?

Nem tetszik, hogy a Palotanegyedben legyen a szemita rokon? És pont a szomszédban? Ezért "felszólítjuk"!?

"Tiltakozunk a rabbiképző mellett nyíló muszlim imaközpont ellen"

Bőgatya nem kéne?

Ez ellen mikor tiltakoztak?

Magyarországi mecsetek, imaházak
http://vilagmecsetei.blogspot...

Biztos lesz müezzin is aki imára hív és attól félnek a hívek hozzájuk tévednek be és táncika lesz. ;-)

Mi van itt kérem? Már a magyar globalizmus sem tetszik? Nem megfelelő ha lesz a kerületben egy zsidó-muszlim föderalizmus?
Tessenek példát mutatni!

Te a toleranciát kérd számon egy olyan országban ahol a Holokauszt tagadása büntetőjogi kategória???

Mi lenne akkor, ha Magyarország nem lenne demokrácia, ahol a szólásszabadság az egyik legfontosabb alapjog??

A Fidesznek döntenie kell, hogy Soros és a komcsi/nyilas palesztinarab-buzik oldalára áll vagy a konzervatív, jobboldali Izrael-párti oldal mellett teszi le a voksot.

Egy demokráciában viszont mindenkinek jogában áll hülyének lenni és hülyeséget mondani. Ha tehát valaki ostoba és úgy gondolja, hogy nem volt Holokauszt, akkor joga van ezt kimondani.
Önmagában pedig csak ezzel a kijelentéssel nem sérti meg mások jogait.

Nem véletlenül vannak olyan országok Európában ahol a Holokauszt tagadása nem büntetőjogi kategória. Ott még fontos a szólásszabadság.

Remélem azt azért nem gondolod, hogy én tagadom a Holokausztot!
Az, ami a második világháború alatt történt a zsidó magyar(!!) emberekkel, az a magyar történelem egyik legnagyobb szégyene. Ez tény, attól függetlenül, hogy az okokat a mai napig más és más módon látják nagyon sokan.
Viszont a szólásszabadság nem azt jelenti, hogy csak azt szabad kimondani, ami mindenkinek tetszik. Bizony elhangozhatnak másokat bántó szavak is. Viszont ez biztosítja azt, hogy én (is) mindig elmondhatom a véleményemet, még ha az bánt is engem. Persze ennek az az ára, hogy nekem is el kell azt viselnem azt, hogy más esetleg olyat mond ami nekem nagyon nem tetszik.
Természetesen én most csakis a véleményekre gondolok és nem a másik ember megalázására és bántására!!

Válaszok:
Gombóc XVI. Artúr | 2016. augusztus 30. 10:10

"...még ha az bánt is engem..." = még ha az bánt is másokat

Van ettől most nagyobb baj, elítélte a "magyar bíróság" Budaházy Györgyöt, koholt vádak, lefizetett tanúk vallomásai alapján!
C/4. Az a tény,
hogy Gyurcsány-kutyák provokációi nyomán
Budaházy Györgyöt hazug vádak alapján,
koncepciós perben,
Orbán Viktor miniszterelnöksége idején elítélik, kérdéseket vet fel.
Nevezetesen:
a Gyurcsány-kutyákat most, napjainkban nevezhetjük-e - az ítélet nyomán - Orbán-kutyáknak.
2. vagy ezek ugyanazok a Gyurcsány-kutyák, akik fölött Orbánnak nincs hatalma.
3. Ha így van, a következő kérdés:
kik azok a Gyurcsány-kutyák?
4. Ezek ugyanaz a népség, akik Péter Gábor, Farkas Mihály alatt álltak be a kutyák közé, igazságszolgáltató álarcban?
5. Ha így van, nem kellene elzavarni mindegyiket és a teljes magyar igazságszolgáltatást újraszervezni?

Azért mert több százezer magyar (!!) embert, köztük nőket és gyerekeket megöltek csak azért, mert zsidók voltak.
Ezért ez a magyar történelem egyik legnagyobb szégyene.

Ha valaki tagadja a Holokausztot, azzal még nem követ el gyűlöletbeszédet és nem sérti más emberi méltóságát. (Természetesen most nem az un. "zsidózásról" beszélek.).
Magyarországon viszont ha valaki az utcán követi el a Holokauszt tagadását úgy, hogy valaki ezt meghallja, az már büntethető, pedig az még nem "nagy nyilvánosság".
A btk. vonatkozó részét pedig politikusok alkották meg és fogadták el, egy alku részeként.
A legtöbb EU-s államban pedig szintén tilos mások emberi méltóságát megsérteni, mégsem büntetendő minden tagállamban a Holokauszt tagadása.

"Es en vagyok az egyetlen, aki ertelmesen szolt hozza. " Nem éppen, ez a hsz. megelőzi a tiédet, legalább 5 órával:
OberEnnsinnen [Hozzászóló kiszűrése] 2016. augusztus 29. 14:59

Van egy gond.
Az iszlám törvényes vallás a világ minden pontján.
Erre nemzetközi, ENSZ-egyezmények vannak.
Bármely törvényes vallás pedig szabadon vásárolhat épületet, tulajdonrészt.
és ott terjesztheti a tanait.
Amelyik ország ezt akadályozná, az komoly embargókkal fizetne.
Egészen az ellehetetlenítéséig.
Így van a liberális "bibliákban" ez leírva.
Úgyhogy ehhez tartsa magát mindenki, ha jót akar magának.
Különben a PC-s armada kiveri ... belőle a lelket.

"A magyar nemzet félmillió tagját elvesztette a holokaust miatt."
Így igaz.
A gond ott van, hogy a holokauszt, mint történet, nincs feltárva, megfelelően hiteles mélységében.
Így aztán nem világos, mit kellene érteni a holokauszt fogalmán.
Úgy értem, a hiteles, megkérdőjelezhetetlen, az összes releváns tényen alapuló holokauszt fogalmán.
Azon túl, hogy több millió zsidó ember, döntő részük teljességgel ártatlanként - elpusztult.
De miért történt ez?
Miért történhetett ez?
És főleg: kiknek állt érdekében?

Itt az egész migránskérdés gyökere, amit írtál.
Nagyon úgy néz ki, hogy legalább az egyik fél mindenképp Európában akarja megvívni az izraeli-arab háborút, a migránsáradat ennek az előkészítő lépése.
És ha azt nézzük, hogy Izrael soha egyetlen szóval nem tiltakozott a határai mentén dúló háborúk miatt, - hadd menjenek a menekülő migránsok Európa felé - világos, hogy melyik ez a fél.

Azok a "csak zsidók" magyar emberek, férfiak, gyerekek és nők voltak.

Ehhez képest sokan semmilyen más nyelven nem beszéltek és Magyarországon születtek és az elsö háborúban Magyarországért harcoltak.

Aztán a megölt gyerekeknek és nőknek mi köze volt Kun Bélához és társaihoz??

És? Ez már elég a halálhoz?

Miért hozott rossz döntést? Mert leállította a deportálásokat?
Lehet, hogy ő veled ellentétben nem szarta le a zsidó magyar embereket?
Szerinted a meggyilkolt gyerekek mit ártottak az országnak?

A másik kérdésemre is fogsz válaszolni?

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés