Legújabb kalandom a MÁV-val

2024. szeptember 18. 13:04

A szolgáltatás ellenértékét megfizettem, a pénzt el is vették, a szolgáltatást viszont elfelejtették.

2024. szeptember 18. 13:04
Schiffer András
Schiffer András
Facebook

Nyitókép illusztráció. Fotó: MTI/Varga György

„Legújabb kalandom a MÁV-al. Ma reggel Szegeden tárgyaltam és ezért már az esti IC-vel elindultam. Azt most hagyjuk, hogy miután tavaly hónapokig vágányzár miatt pótlóbusz volt Kiskunfélegyháza és Szeged között, most -teljesen érthetetlen okból- újra ez a helyzet: örüljünk annak, hogy a múlt héttel ellentétben ez néhány napja a Kiskundorozsma-Szeged viszonylatra redukálódott.

A vonatutat fel tudom használni munkavégzésre és ezért rendre prémium-helyjegyet váltok. Így tettem tegnap este és így tettem ma délelőtt is. Itt a kezemben a két jegy: ugyanaz az ár, ugyanaz a felirat. Mindkettőn szerepel az 1990 Ft-os prémium helyjegy ára.

A különbség annyi, hogy erről a járatról lekapcsolták a büfét és a prémium helyeket tartalmazó kocsit. A szolgáltatás ellenértékét megfizettem, a pénzt el is vették, a szolgáltatást viszont  elfelejtették. Dolgozni nem annyira tudok, maximum ezt a posztot teszem ki. Azt hiszem, valahol itt kezdődik az üzletszerűen elkövetett csalás.”

Ezt is ajánljuk a témában

 

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 101 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Geza2
2024. szeptember 19. 13:31
Soha nem lesz semmi megoldva ebben az országban, ha azon is politikai táborok mentén megy a vita, hogy szar a MÁV állapota, vagy kitűnő. Meg is érdemeljük, hogy hogy ne is változzon semmi, ha 51%-nak jó a MÁV így ahogy van, jó az egeszségügy, így ahogy van, jó az oktatás így ahogy van. Mivel egyik téma sem veszelyezteti a következő választás megnyerését, nem is oldják meg 35 éve a politikusaink a problémákat, legfeljebb tüzet oltanak, ha már elkerülhetetlen.
Oszodibeszed
2024. szeptember 19. 09:45 Szerkesztve
Én legutóbb Pécsről utaztam haza az édesanyámmal, amikor őrjöngeni kezdett a kalauz kislány velünk, mert a pécsi jegypénztáros az elővételben megváltott jegyet egy korábbi vonatindulásra állította ki. Amikorra én nem kérhettem jegyet, hiszen a munkáltatómmal tárgyaltam akkortájt. Azt a civilizálatlan viselkedést, amit az a Fogalmatlan Hisztike levágott, nem kívánom senkinek. Buta és neveletlen nemzedék, a MÁV meg nem tanítja meg nekik, hogy az utazó ügyféllel hogy kell kommunikálni. Pláne, ha ők teljesítenek gyatrán. Szegedre le- és felutazni is rémes volt, képtelenek voltak kiadni két egymás melletti helyet, 30 méterre osztott be minket szándékosan amaz jegypénztáros. Pedig hely lett volna. Hazafelé csak Ceglédbercelig jutottunk. Ott véget ért a vonatutunk a rokkant anyámmal. Amúgy a vasúti kocsik, járművek óriásit fejlődtek, ez látszik. Pesten belül gyakran utazom Zuglóból Kispestre. Van fejlődés, de a munkavállalók, mint máshol is, továbbképezhetőek. Schiffer esete is ezt mutatja.
llnnhegyi
2024. szeptember 19. 08:11 Szerkesztve
Magyar Rácuppanós Péter a TISZA párt őrjöngő elnöke jön rögtön és megoldja. Fején egy vasúti jelző lámpa, hátán egy András-kereszt
harcimarci-9-9
2024. szeptember 19. 07:49
Anyósom a MÁV bevételellenőrzési és jegyvisszatérítési osztályon dolgozott vagy 30 évig, még a cucilizmusban kezdte. Külön osztály, osztályvezető, gépírónők voltak ott szolgálatban a MÁV székházban a Nyugati téren (akkor Marx tér). Tehát nem újkori sajátosság az, hogy valami "nem stimmel" egy ekkora üzemnél, mint a vasút. Ügyvéd úrnak kellene a legjobban tudnia, hogy nem lehet csak úgy dobálózni a szavakkal. Kérjen visszatérítést, neki is jár, ahogy mindenkinek.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!