„Ez egy komoly tévéadó, nem egy bulvárcsatorna” – kiosztották a magyar riportert a meccs után

Nestor El Maestro nehezen kezelte az indulatait a vereség után.

A BMW-k teljesen új generációját jelentő villanyautók készülnek majd itt.
Nyitókép: BMW Group
A hvg.hu arról ír, hogy a BMW új debreceni gyára az év végén kezdi meg az előszériás gyártást, miközben a festőműhely már működik. Hozzáteszik:
ez az első a BMW Groupon belül, amely teljesen lemond a fosszilis tüzelőanyagokról.
A létesítmény óránként akár 30 karosszéria festésére is képes egy teljesen automatizált folyamat során.
A portál szerint a gyárban még nem a végleges Neue Klasse járműveken gyakorolnak egyelőre, hanem a BMW iX1-es karosszériák felhasználásával üzemelik be a háromszintes fényezőműhelyt. Ezt az elektromos crossovert a németországi Regensburgban szerelik össze. Magyarországon nem tervezik a kisebb SUV gyártását, itt eddig csak az iX3 következő generációját erősítették meg.
Hangsúlyozzák:
a festőműhely 33 000 négyzetméteres, a BMW gyár teljes debreceni telephelye pedig több mint 400 hektáron terül majd el,
és évi 150 000 autó gyártási kapacitása lesz. Ez lesz a vállalat első szén-dioxid-semleges összeszerelő gyára, és egy akkumulátor-összeszerelő üzemet is magában foglal majd. Ez utóbbi fogja összeállítani a Gen6-os csomagokat kerek cellákkal, amelyek a Gen5-ös prizmás cellákhoz képest 20 százalékkal nagyobb energiasűrűséget ígérnek, írják.