Most érkezett a meglepő bejelentés: leáll a Hell gyártása
A leállás kizárólag az energiaitalokat érinti.
Eva Mendes lett az új magyar vízmárka arca.
Nyitókép: Képernyőmentés
A tenyek.hu arról ír, hogy egyedülálló szűrési technológiával készült, 250 és 500 ml-es alumíniumdobozba töltött kristálytiszta, duplán szűrt ivóvízzel lép piacra a FloeWater. Az új magyar márka reklámarca Eva Mendes lett, derült ki. Hozzáteszik: a márka korszakalkotó újdonságot is beépített vízkezelésébe a maga nemében egyedülálló innováció, az úgynevezett CrystalTower eljárás segítségével.
„Az aludobozos FloeWater bevezetése az idei évünk egyik legmeghatározóbb és legizgalmasabb termékinnovációja, hiszen
egy forradalmian új szűrési technológiát alkalmazunk,
az előre csomagolt kiszerelésnek köszönhetően pedig egy új kategóriába lépünk. Arról nem is beszélve, hogy
egy valódi hollywoodi sztár, az elbűvölő Eva Mendes lett a márka arca”
– mondta el Popovics Adrienn, a Hell marketingigazgatója.
Az új magyar víz június közepétől kapható és mindenhol feltűnik majd Eva Mendes, kezében a FloeWater új aludobozos szűrt ivóvizével, írják.