Kiderült a tanulmányból: így zárkózhat fel Budapest egy fontos ágazatban Bécshez
Bécsben hatezernél is több konferenciát rendeznek egy évben, míg hazánk fővárosában nyolcszázat sem. Mit tud Bécs, miben fejlődhet Budapest? Utánajártunk.
A kreatív igazgató szerint a BDPST missziója Budapest és Magyarország népszerűsítése.
Nyitókép: Földházi Árpád/Mandiner
Orbán Ráhel a Blikknek adott interjút, miután részt vett a BDPST által felújított V. kerületi luxusszállóban a művészet, az építészet és a turizmus fúzióját bemutató beszélgetésen. A miniszterelnök lánya szerint a cég missziója a Budapest és Magyarország népszerűsítése.
Mária Dorottya württembergi főhercegnőről kapta a nevét az V. kerület vadonatúj luxusszállója, a Hotel Dorothea.
A hotel művészeti és dizájnkoncepcióját egy kerekasztal-beszélgetés során mutatták be a nagyközönségnek, Orbán Ráhel a fejlesztéseket végrehajtó BDPST kreatív igazgatójaként vett részt az eseményen.
Orbán Ráhel elmondta, sok kötöttségnek kellett megfelelniük a tervezés alatt. „A megadott irány szerint a hotelnek tükröznie kell a jövő történetét, a kapcsolatteremtést, a meglepetést, a váratlan utazást, de az iróniát és a szemtelenséget is” – mesélte a BDPST kreatív igazgatója, aki hozzátette, a tervezés alatt sok mindenben szabad kezet kaptak.