Dopeman felhívta a „mangalica pofájú” Puzsért: „Közöttünk a játéknak vége van, buzika!” (VIDEÓ)
Szókimondó videóban üzent az anyjával való közösülést emlegető publicistának Pityinger László.
Úgy tűnik, a kórtermi lidércek sajátja, hogy sem ünnepre, sem Istenre, sem emberre nincsenek tekintettel.
Fotó: YouTube-képernyőmentés
„Az ember azt gondolná, hogy nem kell újra és újra Puzsérral foglalkoznia, és legalább húsvétkor lehet egy kis nyugalma, amelyet a családjának szentelhet. De úgy tűnik, a kórtermi lidércek sajátja, hogy sem ünnepre, sem Istenre, sem emberre nincsenek tekintettel. Bármikor képesek felordítani a rivotrilos üveg aljáról, hogy aztán a folyosókon, meg az utcákon szemet lesütve, testüket összehúzva, magukat árnyéknak álcázva próbáljanak túlélni.
A Spirit FM alkalmazottja ezúttal – és nem először – rappelésre adta a fejét. Önmagában ez még akkor is bocsánatos bűn, ha technikáját tekintve úgy rappel, ahogy könyvet ír.
Dopeman korábban egy pár soros rapvlogban válaszolt Puzsér beszólogatásaira. Erre válaszul a kritikus húsvétvasárnap egy pre-underground stílusú rapdalt tett közzé a hivatalos YouTube-csatornáján Pityinger Lászlónak címezve, majd a publikálás után kikapcsolta a telefonját (igen, arról a Dopemanról van szó, akiről hetente kétszer elmondja, hogy senkit sem érdekel, de heti négy műsort, és két előadást készít róla).
Ezt is ajánljuk a témában
Szókimondó videóban üzent az anyjával való közösülést emlegető publicistának Pityinger László.
A zenei alap egy tipikus 20-as évekbeli FL Studio puzzle, aminek csalamádé utóíze van. Önmagában nem nevezhető rossznak, az a kategória, amit tízezerért, vagy 2 grammért szoktak mérni. A masterről annyit, hogy az avatatlan fülű hallgató is a második dobnál levágja, hogy Bronx helyett Gazdagréten keverték. A szövegvilág agresszívnek kívánkozó és közhelyes, tele kommentekből, meg más előadóktól lopott sorokkal, de ez a szerző szempontjából műfaji sajátosságként is értelmezhető. A flow hol akadozik, hol kapkodós, mint egy szalonspicces nagybácsi asztali keménykedése két Jäger után, amit ha egy lila locsoló öltönnyel párosítottak volna vizuálisan, még aktuálissá is tehette volna a produktumot. Pozitívumként említeném a dal hosszát, ami 2 perc 12 másodperc. Ha hosszabb lenne, akkor súlyosabb bűnként kellene értékelni.
A cigányozást, az interneten való keménykedést, a szavakban leírt, de a gyakorlatban nem jellemző szexuális túlfűtöttséget, a kazettaégetést, a más férfiak megerőszakolásáról és azok péniszméretéről való elmélkedést betudhatjuk annak, hogy a szerző liberális.
A lényegi üzenet nagyjából három dolog körül forog:
Orbán cigány (ez többszörösen visszatérő elem)
Dopeman rossz, a szerző jó (központi elem)
Dopeman édesanyja és húga kritikán aluli kontextusba helyezése.”