Nyitókép: Facebook
A szombati nap az utóbbi időben rendre az RTL-nek kedvezett, most a fiatalok körében, főműsoridőben mért közönségarány tekintetében a TV2-é lett, ami hatalmas érvágás lehet a csatornának, tekintve hogy a hétköznapokon labdába sem rúghat a TV2-vel szemben – írja a Port.hu.
A portál arról is beszámolt, hogy mi okozza a TV2 hétköznapjainak elképesztő győzelmét. A válasz egyszerű: a Házasság első látásra című műsor. Olyannyira sokan nézik a műsort, hogy a múlt hét három adása lett 2024 első három legnézettebb műsora.
Az április 8-i, hétfői epizódot 306 095-en nézték, a közönségarány 29,8 százalékos volt a fiatalok körében.
Kiderült, hogy a reality epizódjait átlagosan 286 ezren követik figyelemmel, a közönségarány elképesztően magas, 28,5 százalékos, a teljes lakosság körében 861 ezren néznek egy részt, itt 25,4 százalékos a közönségarány. Az RTL-en az ezzel egy időben adásba kerülő Az álommeló viszont veszített nézőszámából, az előző heti 140 ezres átlagos nézőszám múlt hétre 134 ezerre csökkent.
***