Mint ismert, a Vodafone Magyarország ügyfelei január 2-án áramszünet miatt rövid kimaradást tapasztalhattak a szolgáltatások működésében. A forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek. A szolgáltató az Economx megkeresésre válaszolt néhány fontos kérdésre.
A Vodafone Magyarország sajtóosztályán elmondták, hogy a Magyar Telekom Cloud & DataCenterben (Dataplex) bekövetkezett váratlan áramkimaradás miatt a bérelt infrastruktúrán nyújtott szolgáltatási területeken
a Vodafone TV szolgáltatások helyreállítási ideje közel 24 órára nyúlt,
amelynek oka a hirtelen áramkimaradás okozta, egymástól függetlenül jelentkező hibák feltárása és megoldása volt.
A január 2-3. közötti időszakban a Vodafone TV szolgáltatásban bekövetkezett szolgáltatáskimaradás kompenzációjaként a Vodafone Magyarország az érintett ügyfelek januári havidíjából
1000 Ft-ot jóváír, melyet a következő számlán érvényesít.
Nyitókép: MTI/EPA/Tolga Akmen