Schiffer azzal tolja most éppen a FideSS szekerét, hogy elérte a debreceni akkugyár katasztrófavédelmi engedélyének megsemmisítését

2023. november 29. 18:56

Ha elmenne kordont bontani, vagy csinálna nulla új információból egy sorosozás szintű propagandavideót, akkor igazi demokrata lenne.

2023. november 29. 18:56
Hont András
Hont András
Facebook

„Szóval a Schiffer azzal tolja most éppen a FideSS szekerét, hogy elérte a debreceni akkugyár katasztrófavédelmi engedélyének megsemmisítését. 

Bezzeg, ha elmenne kordont bontani, vagy csinálna nulla új információból egy sorosozás szintű propagandavideót, akkor igazi demokrata lenne.”

***

Ezt is ajánljuk a témában

Így nyomta le a CATL az egész világot

Sokan még mindig nem értik, hogyan válhatott Kína az elektromosautó-ipar császárává. Egy frissen megjelent könyv a világ legnagyobb akkugyára, a Debrecenben építkező CATL történetén át mutatja be a sikerreceptet.

***

Nyitókép: Földházi Árpád / Mandiner

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 37 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
repulok
2023. december 30. 21:38
brrrr, Hont és Schiffer a két highness, okádék elit...
Namond
2023. november 30. 19:20
Így segítik egymás karrierjét a rokonok. Mintha cikiznék, pedig ellenkezőleg.
italosiparos
2023. november 30. 18:05
Simogasd csak nyugodtan a Siffert,aztán bukjatok egymás faszára és forogjatok amíg világ a világ.Amíg van munkalehetőség az felfelé hajtja a béreket.Az meg hogy be kell tanulni a munkába csak egy olcsó kifogás.Szerintem az emberek nagyon kis hányada dolgozik abban a"munkakörben"aminek tanult.
Ez D-dúr és e-moll
2023. november 30. 13:44
"nempolitizalok-0 ---> Ez D-dúr és e-moll 2023. november 30. 13:05 Az akkugyár nem veszélyes, ha az lenne a németek, franciák, szlovákok is elutasítanák. Arról nem beszélve, ha megtanulnál normálisamn udvariasan írni, nem küldenének el te szervilis, agyatlan büdöslibsi az anyádba és az egészet is elolvasnák." Ha az akkugyár nem volna veszélyes, akkor az építését és a működtetését nem kötnék mindenütt a Világon brutálszigorú környezetvédelmi és munkavédelmi szabályokhoz és nem semmisítette volna meg a Kúria a debreceni akkugyár katasztrófavédelmi engedélyét, amit minden létező eljárásrendet megkerülve, nyilván, a valós veszélyek és kockázatok nyilvánosságra kerülését megakadályozandó, adtak ki. Magyarországon ma már harminc fölött van a működő és épülő akkugyárak és feldolgozóüzemek száma, ha például a négyszer nagyobb Németországban százhúsz fölé emelkedne a számuk, biztos lehetsz benne, a környezeti és társadalmi károk mértékétől tartva, hatalmas ellenállás alakulna ki.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!