„Telefonáló f@sz” – így minősítette az egyik vevőjét az IKEA alkalmazottja

2023. október 22. 12:51

Felbosszanthatta az eladót a telefonnal a kezében reklamáló férfi.

2023. október 22. 12:51

Nem mindennapi reklamációs történetről számolt be az rtl.hu. Az eset az Örs vezér téri IKEA-ban történt, ahova egy férfi egy evőeszköztartót vitt vissza. Mivel az ügyfélszolgálaton sokat kellett várakoznia, ezért felvette a megcsörrenő telefonját, de amikor sorra került, türelmet kért a hívótól, amíg az áruház munkatársával megbeszélte, hogy mit szeretne, és hogyan kéri a visszatérítést.

Az ügyintézőt ugyanakkor bosszanthatta, hogy a vevő telefonnal a kezében lépett a pulthoz. A férfi végül csak otthon vette észre, hogy a visszáru-bizonylaton a vevő neve helyett az szerepelt: 

TELEFONÁLÓ F@SZ”.

„Persze, bosszankodtam, de azért napokig nem fogom cipelni” – mondta az rtl.hu-nak az érintett, aki azért egy online reklamációt elküldött az IKEA-nak, jelezve, hogy 

„a történtek meglehetősen megváltoztatták az áruházláncról eddig kialakult pozitív képét”. 

Elnézést kértek a történtekért

Az ügyfélszolgálat elnézést kért a történtekért, és egy kétfős ebédmeghívást ajánlott fel a kellemetlenségért az áruház éttermében.

A reklamáló vásárló annyit még hozzáfűzött, hogy az éttermi utalványt ugyanannál az ügyfélszolgálati pultnál lehet átvenni, ahol f@sznak minősítették.

Nyitókép illusztráció. Fotó: MTI/EPA/EFE/Alejandro Garcia

 

Összesen 45 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
DrPepper
2023. október 23. 07:31
Valahol vicces, kérdés mennyire illik bele az IKEA tegezős, érezd magad otthon, lazán jófejek és toleránsak vagyunk stílusába.
Tolókapu
2023. október 22. 22:32
Kedden megyek ingyen ebédelni az IKEÁBA, de előtte lezavarom a telefon protokollt :D :D :D
Zokni
2023. október 22. 19:20
Ez most milyen hír? Akkor ezt tegyük az iskolai videós svéd bűnlajstromhoz. Mi jön még? Hogy a svéd asztal igazából magyar?
kiss.istvan770
2023. október 22. 18:16
Az IKEA nem a minőség csúcsa, az eladói mitől lennének kulturáltak? Ha valaki valamilyen ügyet intéz, akkor illik némába tenni a telefonját, aztán ha végzett, akkor visszahívja aki kereste. Pofátlanság feltartani a sort és az ügyintézőt. A vevő sem a kulturáltság csúcsa. Reménytelen utópia: Az emberek rájönnek valaha, hogy a telefon sürgős ügyek, rövid megbeszélésére való? Ami valóban fontos azt személyesen kell megbeszélni!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!