A vörös vonal határán: veszélyes hónapok következnek, Magyar Péter terve nem hagy kérdőjelet

Történelmi időszak következik Európa életében, nagyon nem mindegy, hogy ki fogja vezetni Magyarországot 2026 után.

Mutatjuk az Útinform és az ORFK adatait.

Az Útinform és az ORFK adatai alapján a 491-es főúton Penyige belterületén, a 14-es km-nél még a hajnali órákban egy személyautó villanyoszlopnak, valamint kerítésnek ütközött, majd kigyulladt. A helyszínelés és a helyreállítási munka idejére jelenleg is félpályás lezárás van érvényben.
A 2-es főúton, Nagyoroszi térségében egy műszaki hibás kamion vesztegel a Szendehely felé vezető oldalon. A 65-ös km-nél vezessenek óvatosan, mert a jármű útszűkületet okoz.

Az M7-es autópályán, a 207-es és a 216-os km között burkolatfelújítást végeznek.
A Letenye felé tartókat az ellenkező oldal belső sávjára terelték át, Budapest felé a külső sáv járható. A munkavégzés miatt a 211-es jelű Nagykanizsa/Gyékényes csomópont le és felhajtó ágát is lezárták. Helyette a 206-os jelű Nagykanizsa vagy a 219-es jelű Eszteregnye csomópont használható.
A 8-as főút Veszprém vármegyei szakaszán, a 75-ös km-nél lévő Városlődi-völgyhídon felújítási munkát végeznek. A félpályás lezárásnál jelzőlámpa szabályozza a forgalmat. A Duna magyar-szlovák határszakaszán, a Neszmély és Dunaradvány között újra közlekedik a komp.
Egy órás várakozásra lehet számítani Záhonyban befelé, Csanádpalota Autópálya Határátkelőn mindkét irányban, Nagykereki-Bors II. befelé, Nagylak befelé irányokból.
Tompa-Kelebia határátkelőn befelé 2 óra a várakozási idő.
***
Az adatok tapasztalati úton megállapítottak és tájékoztató jellegűek, változhatnak.
Nyitókép: Máthé Zoltán/MTI