Magyar Péter lehallgatta a volt barátnőjét is
Attól, hogy Magyar volt barátnője pénzt akart kérni Magyartól a lelki kisemmizése után, még igazak is lehetnek a Magyar Péterről szóló leleplező információk, ha vannak.
A szemünk előtt olvad le Tóth Gabi arcáról az a máz, amelyet a nemzeti-keresztény-ősanya címkékből kent magára az elmúlt években.
„Nem kizárt, hogy a South Park a magyar NER-arcok brandingjéről legalább olyan szórakoztatóan tanulságos epizódot tudna készíteni, mint amilyet nem olyan rég a magánéletét féltő, de jó pénzért a magánéletét mégis csak kiteregető, a hírekből eltűnni nem akaró Harry hercegről és Meghan Markle-ről forgatott, nagy vágást ejtve ezzel a Sussex-márkán. A valóság és a valóság látszata között legalább akkora szakadék feszül a magyar politikusoknál és a celeb holdudvaruknál is, mint a hercegi pár esetében, és kreatív szempontból mindig termékeny élmény belenézni ebbe a mélységbe.
A politikus magánélete természetesen politikai termék. A lájkok szavazatra váltása politikai stratégia, a lájkvadászat origója pedig a cukiskodás, amelyhez a családi/otthoni háttér képes a legjobban használható nyersanyagot biztosítani. Az embereket azzal lehet megfogni, hogy a politikus is ember. Vegyünk például egy fotót a parlamentben a szavazógombot megnyomó képviselőről, és tegyük mellé az otthonában a gyerekének mesét olvasó politikus képét. A két fotó lájkpotenciálja között nem elhanyagolható a különbség.
A NER-celeb magánélete szintén multifunkcionális. Egyrészt tanúságtétel a NER-standard mellett: jó keresztény, heteroszexuális és termékeny, mindenki láthatja. Másrészt
pénzben is kifejezhető brand, amelyet ugyanúgy be lehet váltani pelenkareklámra, mint Petőfi Zenei Díjra vagy eucharisztikus kongresszusi haknira, amellyel rá lehet kapaszkodni az állami támogatásokra.
A valóság és a valóság látszata közötti szövet azonban néha szétszakad, és egyik oldalról át lehet látni a másikra. Ilyen például, amikor az addig a házasságával és a családi fészek boldogságával kampányoló politikus vagy NER-celeb válik.”
Nyitókép: Mandiner / Földházi Árpád