A Magyar Nemzet legújabb oknyomozó cikksorozatában azt vizsgálja, hogy a választási kampányokban
a baloldali „lejáratóoldalak tulajdonosai a milliárdos, részleteiben máig homályos külföldi finanszírozásból egy sor további honlapot működtethettek”.
Mint a lap fogalmaz: „A hirdetett tartalmak áttekintéséből kiderül, hogyan alakultak a baloldal választási reményei az előző választási ciklusban és hogyan próbált segíteni a baloldali médiabirodalom ott, ahol politikusaik éppen a legnagyobb bajban voltak.”
Szerencs, Tiszaújváros, Miskolc, Pécs, Pestszentlőrinc...
„Mi a közös a következő településekben és időpontokban? Szerencs és Tiszaújváros 2020 októberében, Miskolc, Pécs és Pestszentlőrinc 2022 márciusában?” – veti fel a Magyar Nemzet pénteki cikkében. A lap szerint többek között az, hogy „bár a baloldali kutatók és elemzők sokáig a biztos mandátumok közé sorolták Pécset és Miskolcot, a kampányhirdetések elhelyezéséből utólag jól nyomon követhető a baloldali kampány összeomlása és a pánikhangulat terjedése”.