Trump politikája inkább az eszkaláció felé tolhatja a konfliktusokat – retteg a magyar származású, baloldali publicista
Charles Gati szerint az amerikai szavazók többsége inkább választ egy bűnözőt, mint egy abortuszpárti nőt.
Például 2022. április 3. közeledtével pánikszerűen indultak be a milliós baloldali kampányköltések.
A Magyar Nemzet legújabb oknyomozó cikksorozatában azt vizsgálja, hogy a választási kampányokban
a baloldali „lejáratóoldalak tulajdonosai a milliárdos, részleteiben máig homályos külföldi finanszírozásból egy sor további honlapot működtethettek”.
Mint a lap fogalmaz: „A hirdetett tartalmak áttekintéséből kiderül, hogyan alakultak a baloldal választási reményei az előző választási ciklusban és hogyan próbált segíteni a baloldali médiabirodalom ott, ahol politikusaik éppen a legnagyobb bajban voltak.”
„Mi a közös a következő településekben és időpontokban? Szerencs és Tiszaújváros 2020 októberében, Miskolc, Pécs és Pestszentlőrinc 2022 márciusában?” – veti fel a Magyar Nemzet pénteki cikkében. A lap szerint többek között az, hogy „bár a baloldali kutatók és elemzők sokáig a biztos mandátumok közé sorolták Pécset és Miskolcot, a kampányhirdetések elhelyezéséből utólag jól nyomon követhető a baloldali kampány összeomlása és a pánikhangulat terjedése”.
Mint a lap rámutat: „ahogy közeledett 2022. április 3., úgy vált egyre inkább egyértelművé, hogy a korábban megingathatatlanul ellenzékinek gondolt települések is a kormányoldal mellett dönthetnek. Így aztán pánikszerűen beindultak a milliós kampányköltések, hogy legalább a kétharmados Fidesz-sikert megakadályozzák”.
A portál összesítése szerint
2019 és 2022. április 3. között az EzaLényeg-médiabirodalom nagyságrendileg háromnegyedmilliárd forintért hirdette tartalmait
nagy amerikai technológiai vállalatoknál.
A Magyar Nemzet eredeti, teljes írását a témában ide kattintva olvashatja.
Nyitókép: MTI/Máthé Zoltán