Nem szállít Magyarországra kőolajat a Barátság vezeték: a Mol is reagált a kialakult helyzetre
Ugyanakkor a technikai fennakadás nem okoz problémát a térségben.
A vállalat 13 éven át járult hozzá a fehérvári labdarúgócsapat sikereihez.
A Mol nem hosszabbítja meg a szponzori szerződését a Fehérvár FC Kft.-vel – írja a Nemzeti Sport a Mol sajtóközleményét idézve.
A lap emlékeztet: a Mol. társaság 2010-ben kötött főszponzori szerződést a futballklubbal, 2018 júliusától pedig névadója is lett az együttesnek.
„Köszönjük az elmúlt tizenhárom évet! A magyar sport meghatározó támogatójaként kiemelkedően sikeres volt az együttműködésünk. A Fehérvár FC tulajdonosával elindított közös munka célja az volt, hogy itthon is létrehozzunk egy professzionális labdarúgóklubot, amelyben tiszták a folyamatok, hosszú távon biztosítva vannak a feltételek és üzleti alapokon nyugszik a működés. Bízunk abban, hogy ez a váltás, az új impulzusok jó hatással lesznek az egyesületre, a városra és újra a sikeres pályára terelik a csapatot. Köszönjük a klub valamennyi játékosának, szakemberének és vezetőjének a közös munkát és az elmúlt éveket. 2010 óta a magyar labdarúgás nemzetközi mércével is nagyot lépett előre, és minden magyar büszke lehet az eredményekre” – fogalmazott Pantl Péter, a Mol-csoport kommunikációs igazgatója a szervezet által küldött sajtóközleményben.
Nyitókép: MTI/ Vasvári Tamás