az állammal és a fogyasztókkal szembeni vörös vonal átlépését eredményezte.
Fontos lépés tehát a most zárult hatósági vizsgálat és bírság, viszont vannak még feladatok – hangsúlyozta a Védett Társadalom Alapítvány munkatársa.
„A valódi megoldást az jelentené, ha a Ryanair, a Facebook és hasonló írországi központú vagy bárhova máshova bejegyzett globális multicégek is mindig és mindenben, maradéktalanul betartanák a magyar és uniós jogszabályokat, de különösen a fogyasztók védelmével kapcsolatos rendelkezéseket, és a magatartásukat, kommunikációjukat, a szolgáltatásaikat, az árszabásukat és a jogorvoslataikat is ezek szellemében szerveznék” – fogalmazott Tóth Máté. Ebben a körben különösen fontos lenne, ha a Ryanair, a Facebook és a többiek
kötelesek lennének ügyfélszolgálatot nyitni Magyarországon, és fogadni az ügyfelek panaszait
– tette hozzá.