Amerikai donorok – kik pénzelik a két nagy párt kampányát?
Soroson túl is van élet: elképesztő összegek mozdulnak meg, a világ legvagyonosabb milliárdosai rengeteget költenek kedvencük kampányára. De kik is ezek a nagylelkű támogatók? Mutatjuk!
Több mint 200 óriásplakáton, havi- és internetes lapokban valamint a ViacomCBS tévécsatornáin, társadalmi célú hirdetésekben is látható lesz az LMBTQ-kampány.
A Szivárványcsaládokért Alapítvány a múlt héten, a gyermekjogok nemzetközi napjára időzítve indított kampányt, mint fogalmaztak, „fontosnak tartottuk, hogy eljutassuk mindenhova a szeretet hangját és végre olyan plakátokkal találkozzatok, ami a erről szól”.
Hivatalos Facebook-oldalukon azt írták, az #ugyanaz elnevezésű kampány több mint 200 óriásplakáton lesz látható egészen december közepéig. Emellett négy országos magazin, a JOY, a Glamour, a Forbes, valamint az ELLE decemberi lapszámában is megjelenik egész oldalas hirdetés, illetve számos nagy online hírportál, online magazin oldalán is feltűnik az új kampány bannerek formájában.
Az alapítvány társadalmi célú szpotokat is gyártott, amelyek a Comedy Central, a Paramount Network és az MTV (Music Television) műsorán is láthatók lesznek. A filmek családokat mutatnak három hétköznapi helyzetben: aggódás az orvosnál, szurkolás a gyerek sportmérkőzésén vagy éppen az esti rutin menete. Ezeken a szituációkon keresztül mutatják meg, hogy „a család az család”.
Nyitókép: Szivárványcsaládokért Alapítvány Facebook-oldala