Három dolog, amelynek minden magyar édesanya örülni fog

Jó híreket ismertetett Orbán Viktor szombaton.

Terjeszkednének, de nem tudnak, mert nem tudnák kiszolgálni a keresletet.
Nehezen tudják kiszolgálni a webáruházak a megnövekedett keresletet a munkaerőhiány miatt, a probléma a teljes e-kereskedelmet visszafogja – írta szerdai számában a Világgazdaság. A magyarországi e-kereskedelem tavalyi forgalma 909 milliárd forint volt, az előző évhez képest 45 százalékos növekedés részben a koronavírus-járvány okozta körülményeknek tudható be, viszont pont ez a robbanásszerű növekedés idézte elő az ágazat legnagyobb problémáját, a munkaerőhiányt.
Gál Kristóf, a Klikkmarketing alapítója a Világgazdaságnak elmondta: több olyan cég is van, amelynek vissza kell fognia a marketingjét, mert egyszerűen nem tudja kiszolgálni a keresletet. Ez egyértelműen azzal magyarázható, hogy nincs elég alkalmazott a vállalkozásban, a probléma a webshopok 30-40 százalékát érinti.
A szakember szerint a cégek jobb munkaszervezéssel, illetve a hatékonyság javításával kezelhetik a helyzetet. Arra is rámutatott, hogy mivel a munkaerő drágul, sokkal fontosabbá vált megőrizni a legjobb embereket. Ahol jó munkakörülményeket és fizetést tudnak biztosítani, ott most is képesek képzett szakembereket felvenni a céghez.
(MTI)
Nyitókép: Alza.hu Weboldal