bőven van még benne növekedési potenciál. Mi ahhoz kívánunk hozzátenni – ha úgy tetszik –, lehetőséget és megfelelő körülményeket teremteni, hogy a turisztikai országmárka épülésével az iparág ne csupán a szolgáltatók és a fogyasztók számára legyen egyre vonzóbb, hanem a jelenlegi tanulmányaikat folytató fiatalok, diákok, a jövő turisztikai szakemberei számára is.
Hogyan sikerült ennyire rövid idő alatt ilyen sok diákot megmozgatni?
Szerencsés helyzetben vagyunk, hiszen annak idején a felvi.hu kialakításában, majd a közszolgálati továbbképzés rendszerének létrehozásában is részt vehettem, ezek a feladatok sok hasznos tapasztalatot adtak a XXI. századi, online technológiákon alapuló megoldások alkalmazásához, az elektronikus ügyintézési folyamatok tervezéséhez. A CheckINN is ezt az utat követi, lényegében egy digitális pályázatmenedzsment rendszer. A szakmai csapat fiatalos, dinamikus és elszánt, ugyanakkor hazudnék, ha azt mondanám, hogy a hárommillió forintos fődíj nem épp oly kecsegtető az egyetemisták körében, mint azok a kommunikációs felületek és eszközök, amelyekkel elérjük őket. Motiválóan hathat rájuk az is, hogy számos ötlethez igyekszünk a valóságban is támogatókat találni, valamint szakmai mentorokkal segíteni a munkájukat.
Felelősségünk van abban, hogy az elhivatott ifjúságot pályán tartsuk, hogy a turisztikai szakmát választóknak valós alternatívát mutassunk,
azzal a 39 szakmai szervezettel együtt, amelyek a Magyar Turisztikai Szövetség kötelékébe tartoznak. Igyekszünk ezt a felelősséget lehetőségként kezelni, és olyan környezetet teremteni nekik, melyben az ötleteik értékké, a CheckINN pályázataik pedig valós referenciává válnak. Mindezeken felül pedig nagyon fontos, hogy a pályázó ötletgazdák már ilyen fiatal korban bekerülhetnek a szakma vérkeringésébe, találkozhatnak és érdemben egyeztethetnek az iparág neves és sikeres szereplőivel, megismertethetik a nevüket a „nagyokkal”.