Regionális autópálya-hatalommá fejlődött Magyarország
Magyarország mögött Lengyelország, Ausztria, Csehország, és még Horvátország is.
Egyes szakaszokon egy órával hosszabb menetidőre kell számítani.
Több kilométeres a torlódás az M0-s autóút több részén is javítási munkák miatt –közölte az Útinform kedden a honlapján. Azt írták, hogy az M0-s autóút déli szektorán az M1-es autópálya irányába, a Nagy-Duna hídon javítási munkát végeznek. A 15-ös és a 14-es kilométer között a forgalmat az M5-ös autópálya felé vezető oldalra terelték, ahol irányonként két-két sáv járható. A munkaterület mögött lassú az előrejutás, az M1-es felé közel egy óra a menetidő-növekedés – tették hozzá.
Közölték azt is, a munkavégzés miatt a Halásztelek csomópontban lezárták az M1-es autópálya felé vezető felhajtó ágat, helyette a 17-es kilométernél levő gerincúti csomópontban lehet felhajtani az autóútra. Az M0-s autóúton a Megyeri-híd felé, a 36-os kilométernél a fénytörő hálót javítják a belső sáv zárása mellett. A munkaterület mögött több mint 5 kilométeres torlódás alakult ki – írták.
(MTI)
Borítókép: MTI/Lakatos Péter