A létrejövő intézmény nem csak épület, önálló brand lesz
„Már a tervezésnél figyelünk arra, hogy a DBC ne csak egy épület legyen, hanem egy brand is. Az a célunk, hogy az ide járó betegekkel a megszokottnál szorosabb kapcsolatot tudjunk kialakítani. Egyrészt a páciensek megismerhessék az itt elérhető szolgáltatásokat, akár érdeklődőként, akár érintettként, a másik oldalról pedig mi a lehető legtöbb segítséget meg tudjuk adni a számukra.
Ezek olyan kényelmi szolgáltatások, amelyek a magyar egészségügyben egyelőre nem megszokottak, de idővel remélhetőleg majd általánossá válnak.
Fontos, hogy a DBC esetében sok mindent még otthonról, kényelmesen el tud intézni a páciens, amely egyrészt kevesebb stresszt jelent, másrészt a kórház is jobban és hatékonyabban fel tud készülni a beteg érkezésére” – mondta Bedros.