A fóliázott Meseország és a terrormészárlás ünneplése
Ugyanannak a civilizációs bontógolyónak az árnyékos és árnyékosabb oldalai.
Pályázatot is kiírtak, amellyel egy Meseország foglalkozásterv-gyűjteményt szeretnének létrehozni.
A Vasarnap.hu arról ír, hogy a birtokába került egy levél, amely szerint a Demokratikus Nevelésért és Tanulásért Közhasznú Egyesület pedagógusokat, illetve más, kisiskolás korú fiatalokkal foglalkozó szakembereket igyekszik rávenni, hogy tanórák keretében ismertessék meg az LMBTQ-ideológiát. Azt javasolják, hogy ehhez elsősorban a Meseország mindenkié című mesekönyvet és az ahhoz készült foglalkozásterveket, óravázlatokat használják fel.
A „Mesés óratervek” című levélben azt írják, ezúttal olyan szakemberekhez fordulnak, akik gyerekcsoportokkal, fiatalokkal dolgoznak (például pedagógusok, pszichológusok, iskolai szociális munkások, hitoktatók, ifjúsági segítők stb.). Meghirdetnek egy pályázatot is három kategóriában: alsó tagozatos gyerekek, felső tagozatos diákok és a középiskolás korosztály számára várják a progresszív óravázlatokat. A beküldött anyagból egy Meseország foglalkozásterv-gyűjteményt szeretnének létrehozni, amelyet az Emberi jogi nevelők hálózata (EJHA-hálózat) online felületein hoznának nyilvánosságra hozni.
A pályázati felhívást tartalmazó körlevél bemutat néhány, már elkészült óravázlatot, melyeket az EJHA weboldalán tettek közzé. A foglalkozástervek célja, hogy segítséget nyújtson a Meseország mindenkié című LMBTQ-mesekönyvben található történetek iskolai keretek között történő feldolgozásában. Mint azt a nyilvánosan is elérhető dokumentum előszavában írják, a foglalkozásokkal a véleményüket felvállaló, önmagukért és másokért kiálló állampolgárok nevelését kívánják támogatni, „akik nem tartanak attól, hogy ők esetleg mások az átlaghoz képest”.