Az állítólagos zaklató, Frenkó Zsolt szerint benne semmi közeledési szándék nem volt. Molnár Áron másról is beszélt: úgy véli, Eszenyi Enikő félelemben tartotta a Vígszínházat.
A színész a Partizánnak adott interjút. Elmondta: "Rájössz, hogyha valaki előtted áll egy lakásban, amikor te 16 éves vagy, egy felnőtt ember lakásában nézed a DVD-ket, és épp leemeled a Rocky Horror Picture DVD-t, és amikor felnézel, akkor előtted meztelenül áll egy férfi, törölgetve a haját, mert épp most fürdött le, az nem normális. (…) Vagy amikor ugyanezzel a férfival utazol egy autóban, és aztán elbúcsúzáskor rácsap a combodra, és csak annyit csinál (megmarkolja a combját), hogy ez nem oké. Mert te tizenhat éves vagy, és az van benned, hogy á, biztos ilyen a színész szakma, biztos ilyen ez a művészvilág, ez ilyen, és csak azért csinálja. (…) Én elég keményen beleállok ezekbe az ügyekbe, de az a pillanat, az a felismerés akkor jött el, amikor a Lilla kirobbantotta azt az ügyet. És amikor az a felismerés, hogy ez velem is megtörtént, ez az, előttem állt így férfi, nekem megfogta a combomat, végigsimította a combomat, ez az. Akkor ismerem fel, hogy azért fontos nekem erről beszélni, hogy ne csak az én lelkiismeretem nyugodjon meg, meg ne csak én ventiláljam ki ezt, hanem amikor következő alkalommal, a következő próbafolyamat alkalmával, akár most a Vígszínházban, az Enikő nincs ott, de valaki van ott, és művész, koreográfus, rendező, bárki, de ugyanígy ordít, torkaszakadtából, akkor állj ki magadért” – közölte Molnár Áron noÁr a Partizánban.
Az interjúnak ezen a pontján még nem, de a beszélgetés végén mégis megnevezte zaklatóját, mert, mint mondta, ha nem nevezné meg, azzal a további, rejtett abúzusnak is esélyt adna – írja a 24.hu. A színész-rendező neve: Frenkó Zsolt. A 24.hu megkeresésére Frenkó Zsolt elmondta: semmi közeledési szándék nem volt benne, és meglepte, hogy Molnár Áron eddig tartogatta magában a történetet. Ha igény van rá, bocsánatot kér.
Eszenyi Enikő, Presser Gábor
A 24.hu megírta: Molnár Áron a Vígszínházban töltött éveiről és Eszenyi Enikőről is mesélt a Partizánban: elmondása szerint a kiabálás, a taszigálás, rángatás mindennapos volt, és az igazgató félelemben tartotta az intézményt, szerinte az emberek félni jártak be a színházba. Azt is elmondta, hogy nem volt ez mindig így: Eszenyi Enikő szerinte eleinte nagyon izgalmas színházi alkotó volt, de az évek során szerinte cezaromán lett, kiszámíthatatlan, agresszív, brutális, fizikailag és verbálisan is. Molnár szerint csak és kizárólag Eszenyi Enikő viselkedése változott meg, másé nem.
Volt olyan, hogy valakit a fülénél fogva húzott át a színpad egy sarkából a másikba, vagy hogy ököllel ütötte a színész hasát, hogy „állapotba hozza”, mondta Molnár Áron. A Túl a Maszat-hegyen próbafolyamata is szóba került, ahol Eszenyi beleszólt a rendezésbe. Molnár szerint problémás, hogy Marton László és Presser Gábor is látta, hogy Eszenyi mit és hogyan csinál, mégsem szólt, hogy ez a gyakorlat és ez a stílus nem fér bele – mondta el Molnár Áron noÁr.
(Partizán, 24.hu)
Kép forrása: Youtube-videó