Sajtóhír: balhézott egy szórakozóhelyen, és megverték a Diósgyőr új sportigazgatóját
Azt kiabálta folyamatosan, hogy mindenkit meg tudna venni, ha akarná, az egész helyet is, mert ő akkora ember.
Ebben a kampányban naponta öntjük mi, médiaterméket írók, és a politikai kampánycsapatok a botrányokat az emberekre. Meggyőződésem, hogy ez mára szinte teljesen használhatatlanná vált.
„Le kell termelnem a megfelelő cikkszámot, és a megfelelő kattintásszámot, hiszen ettől működik a lap, amit Mércének hívunk. És szembe jön velem a kép Borkai Zsolt fideszes országgyűlési képviselőről. Egyszerűen megírható hír, garantált kattintáseső. De az a helyzet, hogy ebből már elegem van.
Ebben a kampányban naponta öntjük mi, médiaterméket írók, és a politikai kampánycsapatok a botrányokat az emberekre. Meggyőződésem, hogy ez mára szinte teljesen használhatatlanná vált. Én mint újságolvasó eljutottam odáig, hogy egyszerűen nem érdekelnek ezek a hírek, mert én mint választó egy dolgot szeretnék. Jobban élni, jobb kerületeben, városban, fővárosban.
De ez a kampány egyáltalán nem szolgálja azt a lehetőséget, hogy erről információt szerezzek, és úgy érezzem, jól döntök. És még mielőtt „mocskos politikusozásba” kezdenék, jegyezzük meg, ez nem csupán, sőt, szerintem már talán kevésbé is a mocskos politikusok érdeme.
Ha megnézzük a jelölteket Budapesten, Puzsér Róbertnek van programja, Karácsony Gergelynek van programja. És ezek jó programok is. Ezekből, illetve a jelöltek előéletéből és a kampányban való viselkedéséből, illetve mondjuk Tarlós István 9 éves városvezetéséből simán mindenki ki tudja hozni, hogy kire akar szavazni. Ha meg tudja szerezni ezeket az információkat. Csakhogy ebben a kampányban senki se segíti azt, hogy ezek az információk eljussanak a választókhoz.”
Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.