Tiszta vizet öntött a pohárba az ATV: ezt üzenték Deák Dánielnek a botrány után

Úgy néz ki kezdenek elcsitulni az indulatok.

Székely László elmondta, hogy évente hét-kilencezer beadvány érkezik a hivatalához.
Az ombudsmani hivatalhoz érkező panaszok száma és összetétele nagyjából olyan, mint az a Magyarországhoz hasonló fejlettségű országokban tapasztalható – mondta az alapvető jogok biztosa a Népszava szerdai számában megjelent interjújában.
Székely László a lap azon kérdésére, hogy milyen Magyarországon az alapvető jogok helyzete, azt válaszolta: „nagyjából ugyanolyan, mint 2013-ban, amikor a feladatot elvállaltam. A hozzánk hasonló fejlettségű országokhoz képest nincs nagy különbség sem a panaszok számában, sem összetételében". Közölte, évente hét-kilencezer beadvány érkezik a hivatalához, és a 2017-es statisztika alapján a megfogalmazott ajánlásaik több mint 80 százalékát fogadta el a jogalkotó.
Az ombudsman kiemelte: a legfontosabb feladatuk, hogy segítsenek a rászorulókon, és ezt szerinte jól oldották meg, hiszen rengeteg köszönőlevelet kapnak.
(MTI)